Nokia traci dobry PR wśród młodych! Badanie dotyczące popularności producentów telefonów komórkowych przeprowadzono na zlecenie internetowego serwisu Habbo Hotel. Raport cytuje także agencja Reuters.
W badaniu wzięło udział 112000 nastolatków z 30 krajów. Blisko 21% z respondentów wskazało Nokię jako ulubionego producenta telefonów. Sporo? Raczej nie, biorąc pod uwagę to, że rok temu takiej odpowiedzi udzielało 29% ankietowanych. Analitycy twierdzą, że spadek popularności fińskiego producenta to wynik złej strategii. Firma nie wprowadza na rynek produktów skierowanych dla młodych ludzi. Wyjątkiem jest dotykowa Nokia 5800 XpressMusic, która sprzedaje się wyśmienicie (blisko 2,6 mln sztuk!). Jednym modelem nie da się jednak wpłynąć na globalny trend.
W badaniu nie brano pod uwagę kilku tak zwanych „wschodzących rynków”, na których Nokia cały czas jest niekwestionowanym liderem.
źródło: mobileburn
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…