Nokia traci dobry PR wśród młodych! Badanie dotyczące popularności producentów telefonów komórkowych przeprowadzono na zlecenie internetowego serwisu Habbo Hotel. Raport cytuje także agencja Reuters.
W badaniu wzięło udział 112000 nastolatków z 30 krajów. Blisko 21% z respondentów wskazało Nokię jako ulubionego producenta telefonów. Sporo? Raczej nie, biorąc pod uwagę to, że rok temu takiej odpowiedzi udzielało 29% ankietowanych. Analitycy twierdzą, że spadek popularności fińskiego producenta to wynik złej strategii. Firma nie wprowadza na rynek produktów skierowanych dla młodych ludzi. Wyjątkiem jest dotykowa Nokia 5800 XpressMusic, która sprzedaje się wyśmienicie (blisko 2,6 mln sztuk!). Jednym modelem nie da się jednak wpłynąć na globalny trend.
W badaniu nie brano pod uwagę kilku tak zwanych „wschodzących rynków”, na których Nokia cały czas jest niekwestionowanym liderem.
źródło: mobileburn
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy Z Flip7 choć częściowo został uratowany przez nowe przecieki o specyfikacji. Snapdragon zamiast…
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…