Samsung Galaxy Watch5 i Samsung Galaxy Watch5 Pro pozują na oficjalnych grafikach. Brak obracanego pierścienia sprawia, że straciły cały urok. No i te ceny…
Już za miesiąc doczekamy się premiery Samsung Galaxy Watch5. Smartwatch koreańskiego producenta to na pewno najlepszy wybór z WearOS. Nie rozumiem jednak decyzji, dzięki której ikoniczny element zniknął z ich wyposażenia.
Samsung Galaxy Watch5 i Watch5 Pro na oficjalnych grafikach
Samsung Galaxy Watch5 Pro to bezpośredni następca modelu Classic. Będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych. Dość nudnych, pozwolę sobie zauważyć. Na grafikach widzimy wariant 45 mm. Przecieki mówią, że wraz z nim premierę będzie miał 40 mm wariant. Z przodu i z tyłu ma znaleźć się szafirowe szkło.
Czego zatem nie ma? Obracanego pierścienia, który niedawno zaliczył triumfalny powrót. Najwyraźniej użytkownicy doszli do wniosku, że taki sposób interakcji z urządzeniem im nie odpowiada. To zabawne, bo prywatnie nie znam nikogo, kto by tak uważał. Być może za rok Samsung z podkulonym ogonem doda go znowu.
Taki Samsung Galaxy Watch5 Pro ma kosztować od 490 do 540 euro. To niemal o 100 euro więcej, niż w przypadku poprzednika.
Tańszy Galaxy Watch5 też nie ma żadnego ekscytującego pierwiastka. Wygląda jak zmodernizowany Galacy Watch Active. To niekoniecznie złe podejście. Szczerze mówiąc, to wybierając spośród tych dwóch smartwatchy, postawiłbym na niego. Podobają mi się też wersje kolorystyczne. Przynajmniej nie są tak nudne.
Samsung Galaxy Watch 5 nie będzie też przystępny cenowo. Przecieki mówią, że jego cena ma kształtować się na poziomie 350-400 euro. Nie chcę nawet myśleć, ile będzie kosztował w Polsce. Dobrze przynajmniej, że Samsung niemal zawsze ma promocję na swoje smartwatche.
Wszystkie te cechy sprawiają, że Samsung Galaxy Watch5 i Watch 5 Pro na pewno zaliczmy do najlepszych smartwatchy na rynku. Jeśli nie chcesz czekać na ich premierę, to już dzisiaj możesz zajrzeć do naszego poradnika zakupowego. Znajdziesz tam modele, które możemy polecić z czystym sumieniem.
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.