Netflix z reklamami staje się rzeczywistością. Wskazuje na to współpraca podjęta z firmą Microsoft. Gigant ma dostarczyć odpowiednie systemy, które pozwolą wcielić ten projekt w życie – być może jeszcze w 2022 roku.
W 2022 roku Netflix po raz pierwszy odnotował spadek liczby klientów – w pierwszym kwartale ubyło ich aż 200 tysięcy. To dla serwisu sygnał ostrzegawczy – choć Netflix stale dominuje pośród wszystkich dostępnych platform streamingowych, taki stan rzeczy nie musi trwać wiecznie. Szczególnie, jeśli konkurencja dalej oferować będzie znacznie tańsze miesięczne i roczne plany.
Netflix od miesięcy poszukuje nowego rozwiązania, które pozwoli platformie przyciągnąć użytkowników, którzy za dostęp do oferty serwisu mogą zapłacić nieco mniej. Z tego też względu Netflix zdecydował się na wprowadzenie tańszego planu z reklamami.
W ostatnich tygodniach serwis poszukiwał partnera do współpracy w zakresie dostarczania reklam – wśród kandydatów znalazł się m.in. Google.
Ku naszemu zaskoczeniu, dziś Netflix ostatecznie ogłasza podjęcie współpracy z firmą Microsoft. Wszystko wskazuje ma to, że całość projektu idzie zgodnie z planem, i być może jeszcze w 2022 roku do użytku odbiorców może trafić tańszy plan z reklamami.
Microsoft ma udowodnioną zdolność do wsparcia wszystkich naszych potrzeb podczas wspólnej pracy nad budową nowego planu z reklamami. Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność w zakresie wprowadzania innowacji w czasie, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silne zabezpieczenia prywatności dla naszych użytkowników
– tłumaczy Netflix.
Tańszy plan ma nie tylko skusić nowych klientów do przetestowania platformy, ale też… rozwiązać problem współdzielenia kont. Już niedługo Netflix ma bowiem na poważnie wziąć się za weryfikację użytkowników – podobno całkowicie niemożliwe będzie dzielenie konta z osobami, które z nami nie mieszkają. Czy firmie uda się wreszcie wprowadzić takie rozwiązanie? Na odpowiedź poczekamy jeszcze pewien czas.
W Polsce Netflixowi rośnie poważna konkurencja w postaci HBO Max i Disney+. Ten ostatni w pierwszym miesiącu swojej działalności w Polsce zdobył miliony zainteresowanych użytkowników:
https://www.gsmmaniak.pl/1322255/disney-sukces-w-polsce-pierwszy-miesiac/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…