>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Netflix rozpoczyna współpracę z Microsoftem. Nadchodzą niższe ceny i…reklamy

Netflix z reklamami staje się rzeczywistością. Wskazuje na to współpraca podjęta z firmą Microsoft. Gigant ma dostarczyć odpowiednie systemy, które pozwolą wcielić ten projekt w życie – być może jeszcze w 2022 roku.

W 2022 roku Netflix po raz pierwszy odnotował spadek liczby klientów – w pierwszym kwartale ubyło ich aż 200 tysięcy.  To dla serwisu sygnał ostrzegawczy – choć Netflix stale dominuje pośród wszystkich dostępnych platform streamingowych, taki stan rzeczy nie musi trwać wiecznie. Szczególnie, jeśli konkurencja dalej oferować będzie znacznie tańsze miesięczne i roczne plany.

Netflix od miesięcy poszukuje nowego rozwiązania, które pozwoli platformie przyciągnąć użytkowników, którzy za dostęp do oferty serwisu mogą zapłacić nieco mniej. Z tego też względu Netflix zdecydował się na wprowadzenie tańszego planu z reklamami.

Netflix i Microsoft współpracują w sprawie reklam

W ostatnich tygodniach serwis poszukiwał partnera do współpracy w zakresie dostarczania reklam – wśród kandydatów znalazł się m.in. Google.

Ku naszemu zaskoczeniu, dziś Netflix ostatecznie ogłasza podjęcie współpracy z firmą Microsoft. Wszystko wskazuje ma to, że całość projektu idzie zgodnie z planem, i być może jeszcze w 2022 roku do użytku odbiorców może trafić tańszy plan z reklamami.

Microsoft ma udowodnioną zdolność do wsparcia wszystkich naszych potrzeb podczas wspólnej pracy nad budową nowego planu z reklamami. Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność w zakresie wprowadzania innowacji w czasie, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silne zabezpieczenia prywatności dla naszych użytkowników

– tłumaczy Netflix.

Fot. Netflix

Tańszy plan ma nie tylko skusić nowych klientów do przetestowania platformy, ale też… rozwiązać problem współdzielenia kont. Już niedługo Netflix ma bowiem na poważnie wziąć się za weryfikację użytkowników – podobno całkowicie niemożliwe będzie dzielenie konta z osobami, które z nami nie mieszkają.  Czy firmie uda się wreszcie wprowadzić takie rozwiązanie? Na odpowiedź poczekamy jeszcze pewien czas.

W Polsce Netflixowi rośnie poważna konkurencja w postaci HBO Max i Disney+. Ten ostatni w pierwszym miesiącu swojej działalności w Polsce zdobył miliony zainteresowanych użytkowników:

https://www.gsmmaniak.pl/1322255/disney-sukces-w-polsce-pierwszy-miesiac/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • POCO
  • Telefony

Znamy datę premiery zabójcy flagowców od Xiaomi z baterią 7500 mAh i ekranem 6.83 cala

POCO F7 najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w przyszłym miesiącu. Telefon powinien być na radarze polskiego fana,…

24 kwietnia 2025
  • Google
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Gmail znów robi to dobrze! Tej funkcji w Gmailu od dawna brakowało

Gmail doczekał się prostej, a jakże niezwykle użytecznej nowości na Androida. Pozwoli ona oszczędzić nam…

24 kwietnia 2025
  • iQOO
  • Newsy
  • Telefony

6500 mAh za 550 złotych. Ta premiera taniego telefonu przesuwa granice opłacalności

iQOO Z10x zadebiutował oficjalnie. Ponieważ to bardzo tani telefon, bateria o pojemności 6500 mAh i…

24 kwietnia 2025
  • Casio
  • Newsy
  • Wearables

Nowy Casio za 160 złotych wygląda jak G-Shock i ma baterię na bite 10 lat pracy. Naprawdę wolisz taniego smartwatcha?

Casio AEQ120W to prawie G-Shock. Poza bardzo zbliżoną obudową ma baterię na 10 lat i…

24 kwietnia 2025
  • Akcesoria
  • Baseus
  • Newsy

Premiera Baseus PicoGo to 3 nowe powerbanki oraz ładowarka dla podróżujących

Na polski rynek wkracza właśnie nowa linia produktowa znanego producenta - Baseus PicoGo. Mowa o…

23 kwietnia 2025
  • Motorola
  • Newsy
  • Telefony

Znam cenę 7-calowej Motoroli ze 165 Hz ekranem i zaskakująco dobrą baterią

Czy najlepszy składany telefon typu flip 2025 roku będzie też tym najdroższym? Okazuje się, że…

23 kwietnia 2025