Chińska marka Oppo specjalizująca się w produkcji urządzeń mobilnych została globalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA. Czy partnerstwo wpłynie na wyniki sprzedażowe firmy?
OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League, a co za tym idzie najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie.
Umowa została podpisana na dwa sezony. OPPO jest pierwszą w historii chińską marką, która rozpoczęła współpracę z UEFA Champions League.
Podczas rozgrywek UEFA Champions League promowane będą flagowe smartfony OPPO z serii Reno i Find X oraz pokazywane będą najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche.
W ramach współpracy z UEFA Champions League OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
Ponadto, w ramach akcji „Inspiration Moments”, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji „OPPO Gallery” na oficjalnej stronie internetowej UEFA (tutaj) oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.
Dyrektor ds. marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein na temat nowej umowy wypowiedział się w ten sposób:
Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów UEFA Champions League – najwspanialszych rozgrywek klubowych świata. OPPO jest jednym z globalnych liderów w dziedzinie mobilnych technologii. Wierzymy, że dzięki tej współpracy i wysiłkom, wspólnie uda nam się połączyć i zainspirować fanów piłki nożnej na całym świecie.
Na ciepłe powitanie Oppo nie stało obojętnie i zrewanżowało się miłym komentarzem. Oto co do powiedzenia miał William Liu — Dyrektor marketingu globalnego Oppo:
Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta „Inspiration Ahead”. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim.
OPPO od kilku lat współpracuje z różnymi instytucjami i wydarzeniami sportowymi, szczególnie turniejami tenisowymi – Wimbledon oraz Roland-Garros, z którymi producent związany jest już czwarty rok z rzędu. Ponadto jest globalnym partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta ICC (ang. International Cricket Council).
Dwuletnie partnerstwo z UEFA Champions League pozwoli marce mocniej zaistnieć w świadomości kibiców piłki nożnej. W ramach współpracy OPPO będzie obecne przy Lidze Mistrzów UEFA, której DNA „the best of the best” szczególnie mocno współgra z DNA OPPO: „Inspiration Ahead”.
Ponadto producent będzie współpracować z UEFA w ramach Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA. Umowa została podpisana na dwa sezony: 2022-2023 oraz 2023-2024.
Jeżeli szukasz dobrego smartfona przeczytaj również
https://www.gsmmaniak.pl/902656/jaki-smartfon-do-2000/#pid=wd
Źródło – informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…