Chcesz odebrać przesyłkę z Paczkomatu InPost? Lepiej poczekaj – trwa ogólnopolska awaria, a użytkownicy nie mogą zalogować się w aplikacji mobilnej i odbierać paczek!
Od rana (ok. godziny 6:00) klienci InPostu raportują o problemach z usługami związanymi z Paczkomatami i aplikacją mobilną. Jak donoszą poszkodowani, występują problemy z zalogowaniem się w aplikacji, a także mailami i wiadomościami SMS z kodami odbioru paczek.
Choć zaczęło się niewinne – od zaledwie kilku raportów – problem szybko eskalował. Jak donosi serwis Downdetector, do tej pory problemy z działaniem usług zgłosiło już kilkaset osób.
Awaria InPost objęła całą Polskę
Według mapy zgłoszeń, problemy z Paczkomatami występują w całej Polsce – donoszą o nich m.in. mieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Lublina, Krakowa czy Wrocławia.
Na ten moment InPost nie odniósł się jeszcze do komentarzy rozżalonych klientów. W największych tarapatach są oczywiście ci, których paczki wyruszą zaraz w podróż powrotną z Paczkomatów. Liczymy więc na szybką reakcję InPostu w tej sprawie.
Przeczytaj również
Biedronka otwiera własny sklep internetowy?! Z elektroniką i nie tylko!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.