TikTok w Polsce od dawna święci triumfy – to aplikacja, która zawładnęła sercami milionów Polaków. Sprawdź, które konta zebrały najliczniejszą widownię. Te marki warto śledzić!
TikTok rośnie w siłę i ani myśli schodzić ze sceny – wśród użytkowników aplikacji są już wszystkie grupy wiekowe internautów. Inne aplikacje mogą tylko pozazdrościć TikTokowi tak ogromnej popularności. Od miesięcy TikToka próbuje dogonić jego największy konkurent, czyli Instagram – wprowadzając m.in. rolki, czyli odpowiednik tiktoków.
Jakie treści najchętniej konsumujemy na TikToku? Wiele zależy od naszych upodobań – ja najczęściej widuję tam pieski i kotki, a to dzięki temu, że aplikacja dostosowuje się do naszych codziennych wyborów. Sprawdźmy, jakie kanały firmowe cieszą się największą popularnością w naszym kraju.
TikTok – Xiaomi króluje na platformie
Pierwsze miejsce wśród pięciu najpopularniejszy kont na TikToku w Polsce zajmuje konto samego TikToka Polska (754 tysiące fanów).
Co ciekawe, na drugim miejscu uplasował się nie nikt inny, jak Xiaomi (611 tysięcy fanów) – liczba fanów konta marki tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy wzrosła aż o 127%! Xiaomi z wysokimi wynikami próbuje dogonić też CCC (50% wzrostu) oraz Polsat (40%).
Kolejne miejsce należy do Player.pl, a trzecią i czwartą pozycję zajmują kolejno Red Bull Polska (408 tysięcy fanów) i… Polska Policja (370 tysięcy fanów). Pośród edukacyjnych treści znajdziemy tam też zabawne wideo, a nawet tiktokowe trendy w wykonaniu policjantów, które szybko zyskują popularność. Wygląda na to, że mundurowi znajdą się na rzeczy 😉
A Ty, jakie treści najchętniej oglądasz na TikToku? Podziel się z nami ciekawymi propozycjami w komentarzu!
Przeczytaj również
Środa z Mój Orange: prezent w aplikacji dla miłośników wideo!
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.