Wyszukiwarka Google zmienia się na lepsze – teraz trafią do nas treści jeszcze bardziej oryginalne i dopasowane do naszych wyszukiwań. Gigant mówi stanowcze nie clickbaitom.
Google od lat ulepsza swoją wyszukiwarkę w ten sposób, że staje się ona coraz bardziej funkcjonalna, a także dostarcza nam coraz bardziej aktualne i dopasowane do nas informacje i dane. Najświeższa aktualizacja również się do tego przyczyni.
W Google nie ma miejsca na clickbaity
Już w najbliższych dniach wyszukiwarka Google zostanie wyposażona w udoskonalone algorytmy, które jeszcze dokładniej wyselekcjonują dla nas materiały, których poszukujemy. Google skupia się na walce z clickbaitami oraz treściami nieoryginalnymi. To dobra wiadomość dla wszystkich internautów.
Google jako przykład podaje sytuację, w której poszukujemy w sieci informacji dotyczących nowego filmu bądź serialu.
W takich sytuacjach zdarza nam się trafiać na strony, które zbierają recenzje z oryginalnych witryn, prezentując nieoryginalne treści. Takie strony zostaną teraz przez Google uznane za znacznie mniej atrakcyjne od tych, które opublikowały autorskie treści.
Google z tej okazji przygotowało w Centrum wyszukiwania na swoim blogu specjalny poradnik dla twórców treści, w którym mogą zapoznać się z nadchodzącymi zmianami. Warto na koniec zaznaczyć również, że na początek nowość pojawia się jedynie w anglojęzycznej wyszukiwarce – w przyszłości ma być jednak rozbudowywana również o inne języki.
Przeczytaj również
Ten taniutki powerbank 20000 mAh od Xiaomi naładuje Ci 3 sprzęty jednocześnie!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.