Użytkownicy aplikacji Android Auto napotykają na kolejny problem podczas korzystania z usługi. Wygląda na to, że ma ona spory problem ze zidentyfikowaniem naszego samochodu.
Każdy, kto miał do czynienia z Android Auto przekonał się chyba, że nie jest to najbardziej udany twór Google. Wśród wielu błędów, na jakie natykają się kierowcy, przyszedł czas na kolejny – tym razem dotyczący Androida w wersji 13.
Okazuje się, że najświeższy system nie radzi sobie najlepiej pod kilkoma względami – jeden z nich uporczywie utrudnia korzystanie z systemu, i to nie w samochodzie.

Źródło: android.com/auto
Android Auto nęka użytkowników
Użytkownicy narzekają na wyskakujące powiadomienia, które pojawiają się na rządzeniach, na których zainstalowano właśnie Androida 13. Powiadomienie wyświetla komunikat „Szukam Android Auto”, stale próbując połączyć się z tajemniczym urządzeniem – oczywiście wtedy, gdy użytkownicy wcale nie znajdują się w samochodzie.
Jednemu z użytkowników udało się samodzielnie naprawić problem. Oto jak mężczyzna tłumaczy całe zajście. Okazuje się, że tym razem system myli smartwatche z samochodami:
Z jakiegoś powodu po aktualizacji do Androida 13, Android Auto myśli, że mój zegarek to samochód i próbuje się z nim stale łączyć. Usunąłem z zegarka zezwolenie na „rozmowy telefoniczne” Bluetooth, a to rozwiązało problem.
Google wie już o zaistniałej usterce – gigant nie poinformował jednak jeszcze, kiedy problem doczeka się naprawy.
Przeczytaj również
Twarde stanowisko UE: 3 lata aktualizacji systemowych dla każdego smartfona na rynku!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.