Przyzwyczailiśmy się już do tego, że social media to taki przybytek, gdzie musi nam się podobać praktycznie wszystko. Na szczęście TikTok uznał, że treści publikowane w tej aplikacji mogą nam się nie podobać i co więcej – możemy dać temu wyraz.
Czas na sporą rewolucję, jeśli chodzi o TikToka i ocenę treści publikowanych za pośrednictwem tego giganta mediów społecznościowych. Koncern ByteDance, czyli twórcy tej aplikacji, poinformowali bowiem o wprowadzeniu przycisku „nie lubię” na całym świecie.
Jest jednak jeden szczegół – tego oznaczenia możemy użyć tylko w kontekście komentarzy publikowanych przez inne osoby. Mamy więc do czynienia z oficjalną premierą opcji, która była testowana już od kwietnia tego roku.
Funkcja przycisku „nie lubię” będzie podobna do tej, jaką obserwujemy chociażby na Twitterze czy YouTube – każdy będzie mógł negatywnie ocenić komentarz, ale liczba „kciuków w dół” zostanie ukryta i przekazana wyłącznie do wiadomości administratorów.
Według TikToka ta funkcja ma przyczynić się do większej skuteczności moderacji serwisu – wskazania użytkowników ułatwią szybszą identyfikację komentarzy uznawanych za obraźliwe czy też pospolitego spamu lub reklam.
Po raz kolejny więc mamy do czynienia z opcją pokazywania swojej dezaprobaty w miękkiej formie. Lepsze to niż nic…
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Producent niemal oficjalnie dał nam do zrozumienia, że realme GT 7 Neo otrzyma ogromną baterię…
Uber nie chce wozić już tylko Polaków, ale także ich paczki i przesyłki. Taka nowość…
Black Friday 2024 rozpoczął się na dobre. Multum promocji zaczęło pojawiać się w sklepach i…
Android zyska świetną nowość, którą warto będzie znać. Nowa funkcja sama zaloguje nas do wszystkich…
WhatsApp wprowadza globalnie funkcję transkrypcji wiadomości głosowych. To genialne rozwiązanie, które pozwoli odsłuchać głosówkę nawet…
Apple na Black Friday i Cyber Monday przygotował promocje od 29 listopada do 2 grudnia.…