Na dniach czeka nas premiera Samsunga Galaxy Note II. Szykuje się nam kolejny hit. T-Mobile tymczasem przygotowuje się do wypuszczenia sygnowanej własnym logo pierwszej „Notki”. Czy posunięcie takie ma sens i czy przyniesie ono profit operatorowi? Przyjrzyjmy się tej sprawie bliżej!
Pierwsza generacja Galaxy Note przyniosła Samsungowi ogromne zyski i okazała się być strzałem w dziesiątkę. Wkrótce ujrzymy jej następcę. A tymczasem T-Mobile… Wprowadza dopiero do sprzedaży ten cud techniki. W zasadzie będzie to znana nam już wersja urządzenia przygotowana dla AT&T i oznaczona symbolem I717, zabraknie w niej jednak obsługi LTE. Czym różni się ona od modelu oferowanego już na naszym rynku od dłuższego czasu? Na pewno wyglądem – znane nam przednie klawisze urządzenia zastąpił nieco inny układ (co widać na zdjęciu). Poza tym ważne novum to 42Mbps HSPA+. Wiadomo już też, że telefon będzie podczas zakupu „uzbrojony” w Androida ICS.
Urządzenie ma trafić do sprzedaży w USA 8 sierpnia. Czy pojawi się i w polskich salonach operatora? Nie mamy jeszcze informacji na ten temat. Nie wiadomo też jak będzie się sprzedawało w obliczu premiery SGN II. Podejrzewam jednak, że zaoferowane w korzystnej ofercie przyciągnie klientów.
Źródło: GSMArena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.