Na dniach czeka nas premiera Samsunga Galaxy Note II. Szykuje się nam kolejny hit. T-Mobile tymczasem przygotowuje się do wypuszczenia sygnowanej własnym logo pierwszej „Notki”. Czy posunięcie takie ma sens i czy przyniesie ono profit operatorowi? Przyjrzyjmy się tej sprawie bliżej!
Pierwsza generacja Galaxy Note przyniosła Samsungowi ogromne zyski i okazała się być strzałem w dziesiątkę. Wkrótce ujrzymy jej następcę. A tymczasem T-Mobile… Wprowadza dopiero do sprzedaży ten cud techniki. W zasadzie będzie to znana nam już wersja urządzenia przygotowana dla AT&T i oznaczona symbolem I717, zabraknie w niej jednak obsługi LTE. Czym różni się ona od modelu oferowanego już na naszym rynku od dłuższego czasu? Na pewno wyglądem – znane nam przednie klawisze urządzenia zastąpił nieco inny układ (co widać na zdjęciu). Poza tym ważne novum to 42Mbps HSPA+. Wiadomo już też, że telefon będzie podczas zakupu „uzbrojony” w Androida ICS.
Urządzenie ma trafić do sprzedaży w USA 8 sierpnia. Czy pojawi się i w polskich salonach operatora? Nie mamy jeszcze informacji na ten temat. Nie wiadomo też jak będzie się sprzedawało w obliczu premiery SGN II. Podejrzewam jednak, że zaoferowane w korzystnej ofercie przyciągnie klientów.
Źródło: GSMArena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…