Na dniach czeka nas premiera Samsunga Galaxy Note II. Szykuje się nam kolejny hit. T-Mobile tymczasem przygotowuje się do wypuszczenia sygnowanej własnym logo pierwszej „Notki”. Czy posunięcie takie ma sens i czy przyniesie ono profit operatorowi? Przyjrzyjmy się tej sprawie bliżej!
Pierwsza generacja Galaxy Note przyniosła Samsungowi ogromne zyski i okazała się być strzałem w dziesiątkę. Wkrótce ujrzymy jej następcę. A tymczasem T-Mobile… Wprowadza dopiero do sprzedaży ten cud techniki. W zasadzie będzie to znana nam już wersja urządzenia przygotowana dla AT&T i oznaczona symbolem I717, zabraknie w niej jednak obsługi LTE. Czym różni się ona od modelu oferowanego już na naszym rynku od dłuższego czasu? Na pewno wyglądem – znane nam przednie klawisze urządzenia zastąpił nieco inny układ (co widać na zdjęciu). Poza tym ważne novum to 42Mbps HSPA+. Wiadomo już też, że telefon będzie podczas zakupu „uzbrojony” w Androida ICS.
Urządzenie ma trafić do sprzedaży w USA 8 sierpnia. Czy pojawi się i w polskich salonach operatora? Nie mamy jeszcze informacji na ten temat. Nie wiadomo też jak będzie się sprzedawało w obliczu premiery SGN II. Podejrzewam jednak, że zaoferowane w korzystnej ofercie przyciągnie klientów.
Źródło: GSMArena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
OnePlus Nord 5 nareszcie z konkretami na temat daty premiery. Następca dwóch najpopularniejszych w polskich…
Jaki telefon kupić, gdy ma się do wydania 1500-2000 złotych? W tym przedziale cenowym znajdziemy…
Tego RTS kupicie w jednym z popularnych sklepów internetowych w formie klucza. Age of Empires…
Specyfikacja iQOO Neo 10 Pro+ jest pełna perełek dla oszczędnego fana wypasionych smartfonów. Mówimy być…
Popularny hit survivalowy – The Long Dark, cieszące się wśród graczy dobrą opinią jest teraz…
Testowane przeze mnie Baseus AirGo to otwarte słuchawki z klipsem na ucho, stworzone dla aktywnych.…