Pierwsze wideomaty Polregio stają na polskich dworcach kolejowych. To wygodna alternatywa dla zakupu biletu w kasie – e-konsultanci posłużą pasażerom pomocą w zakupach.
Z biletomatów na polskich dworcach kolejowych z powodzeniem korzysta wielu pasażerów – maszyn jest dużo, a proces zakupu biletu często przebiega znacznie sprawniej, niż w przepełnionych kasach. To wygodna forma zakupu biletu – oczywiście moim zdaniem wciąż wygrywa z nią zakup biletu online.
Polregio z nowością – wideomaty na polskich dworcach
Kasy wciąż pełne są jednak pasażerów, którzy nie są przekonani do biletomatów. Z myślą o tych klientach Polregio we współpracy z Netią i Avista stworzył nowość na polskich dworcach – wideomaty.
Wideomat to klasyczny biletomat, który w razie problemów z zakupem biletu połączy nas z e-kasjerem. Ten przeprowadzi nas przez cały proces zakupowy za pośrednictwem wideorozmowy.
To nie jedyna dostępna opcja w wideomacie – e-konsultant będzie miał także możliwość przejęcia naszego pulpitu, w momencie, w którym problem okaże się dla klienta zbyt skomplikowany. Wtedy pasażer będzie już musiał tylko zapłacić za swój bilet.
Wideomaty na początek pojawią się na kilku polskich dworcach w Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Zielonej Górze, Jarosławiu, Świnoujściu, Szczecinie oraz Opolu.
Z funkcji e-kasjera w wideomatach skorzystamy w godzinach 6:00-22:00, czyli aż przez 16 godzin w ciągu doby. W ten sposób Polregio chce zachęcić pasażerów do korzystania z nowych opcji, dzięki którym uda się również znacznie odciążyć kasy.
Przeczytaj również
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.