Apple wprowadziło do sklepu App Store więcej reklam. Jak będą wyglądać i co oznacza to dla użytkowników?
iOS słynie z tego, że w odróżnieniu od Androida, użytkownicy sprzętów z logo jabłuszka nie są nękani tyloma reklamami, jak to jest w przypadku tych drugich. Z biegiem czasu i inflacją za plecami Apple postanawia jednak zwiększyć nieco intensywność reklam, tak aby żyło nam się nieco mniej przyjemnie. O co dokładnie chodzi?
Jak donosi redakcja Macrumours, od dziś w sklepie App Store z aplikacjami giganta znajdziemy więcej reklam – te zaczną pojawiać się na głównej karcie, a także w sekcji proponowanych apek na dole list poszczególnych aplikacji (tzw. „Możesz też polubić”) .
Co istotne – odróżnienie reklam od pozostałych treści nie będzie trudnym zadaniem. Będą one bowiem jasno oznaczone znaczkiem reklama, a także zawsze będą pojawiać się na niebieskim tle. Tyle dobrze.
Reklamy w App Store pojawiają się globalnie. Wyjątkiem jest jeden kraj – Chiny. Tam wszystko zostaje po staremu
Już w sierpniu donosiliśmy, że Apple ma w planach aż przynajmniej trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów z reklam do co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie.
Te niebawem mają pojawić się również w takich aplikacjach giganta jak Apple Maps, Apple Podcasts czy Apple Books.
https://www.gsmmaniak.pl/1351762/huawei-pocket-s-data-premiery-specyfikacja/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…
Spróbujesz zgadnąć w ciemno, co tak naprawdę zmieni się w specyfikacji Samsunga Galaxy S25? To…
Który smartfon wśród tych ze składanym ekranem będzie mieć największą baterię? vivo X Fold 4…
Składany smartfon Samsung Galaxy Z Flip6 może być Twój całkiem za darmo. O ten model…
Producent niemal oficjalnie dał nam do zrozumienia, że realme GT 7 Neo otrzyma ogromną baterię…
Uber nie chce wozić już tylko Polaków, ale także ich paczki i przesyłki. Taka nowość…