iOS 16/ fot. Apple
Apple wprowadziło do sklepu App Store więcej reklam. Jak będą wyglądać i co oznacza to dla użytkowników?
iOS słynie z tego, że w odróżnieniu od Androida, użytkownicy sprzętów z logo jabłuszka nie są nękani tyloma reklamami, jak to jest w przypadku tych drugich. Z biegiem czasu i inflacją za plecami Apple postanawia jednak zwiększyć nieco intensywność reklam, tak aby żyło nam się nieco mniej przyjemnie. O co dokładnie chodzi?
Jak donosi redakcja Macrumours, od dziś w sklepie App Store z aplikacjami giganta znajdziemy więcej reklam – te zaczną pojawiać się na głównej karcie, a także w sekcji proponowanych apek na dole list poszczególnych aplikacji (tzw. „Możesz też polubić”) .
Co istotne – odróżnienie reklam od pozostałych treści nie będzie trudnym zadaniem. Będą one bowiem jasno oznaczone znaczkiem reklama, a także zawsze będą pojawiać się na niebieskim tle. Tyle dobrze.
Reklamy w App Store pojawiają się globalnie. Wyjątkiem jest jeden kraj – Chiny. Tam wszystko zostaje po staremu
fot. 9to5mac
Już w sierpniu donosiliśmy, że Apple ma w planach aż przynajmniej trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów z reklam do co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie.
Te niebawem mają pojawić się również w takich aplikacjach giganta jak Apple Maps, Apple Podcasts czy Apple Books.
https://www.gsmmaniak.pl/1351762/huawei-pocket-s-data-premiery-specyfikacja/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko składane smartfony, ale także średniopółkowe. Motorola edge 60 (pro) oficjalnie pojawiają się w…
Kompaktowe smartfony wracają do łask. Już kolejny z nich przygotowuje się do premiery i będzie…
Składane smartfony premium na miarę 2025 roku już tu są. Motorola razr 60 (ultra) zostały…
W sieci pojawia się coraz więcej przecieków na temat Nothing Phone 3 - tym razem…
Wielki powrót vivo do Polski to już fakt! Producent zaprezentował aż cztery smartfony, a wśród…
W sieci pojawiała się pełna lista smartfonów Xiaomi, Redmi i POCO z aktualizacją do HyperOS…