Teraz czas na nową kampanię reklamową Nokii – i choć cała akcja adresowana jest głównie dla Pań, to warto się nią zainteresować. Jak widać, tonący brzy… znaczy się, lakieru, się chwyta.
Tym razem fiński koncern postanowił wypromować Lumię 900 – i to w dość niecodzienny sposób. Jak właśnie się dowiedzieliśmy, Nokia zaprzyjaźniła się z producentem lakierów do paznokci, dzięki czemu wypuszczono specjalny tego typu specyfik, w kolorze obudowy Lumii 900 – oczywiście chodzi tu o wersję różową. Kampania polega na tym, że w specjalnych punktach płeć piękna może pomalować swoje paznokcie wiadomą barwą i jednocześnie zapoznać się ze wspomnianym wcześniej smartfonem. Jedno trzeba przyznać – taki pomysł na promocję jest bardzo oryginalny.
Niestety, dla naszych CzytelniczeK mamy złą wiadomość – kampania reklamowa ograniczona jest do trzech miast (Los Angeles, Dallas, Denver), a w każdym z nich trwa tylko jeden dzień.
Czy jednak przysporzy to Lumii 900 popularności? Raczej nie – ale na pewno narobi trochę szumu w mediach.
Źródło: gsmarena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polska premiera Nothing Phone 3a i Phone 3a Pro już za nami. Sprawdźmy, czy w…
Samsung Galaxy S25 pobił wszelkie rekordy sprzedaży w historii koreańskiego producenta. Nawet Note 10 nie…
Polski hit łączący w sobie strategię z survivalem jest obecnie do kupienia za 6,97 zł.…
Samsung Galaxy Ring 2 w nowej odsłonie zaproponuje nam jeszcze więcej. Ma pozwolić na mierzenie…
Kultową serię FPS kupicie teraz po okazyjnej cenie. Ta została objęta potężnym rabatem, który pozwoli…
HMD prezentuje swoje nowe słuchawki bezprzewodowe HMD Amped Buds. To, co je wyróżnia, to fakt,…