>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Ale heca! Kawonament już w Żabce. Miesięczna subskrypcja dla miłośników kawy

Sieć sklepów Żabka startuje z nowością, jakiej w Polsce jeszcze nie było. Kawonament, to abonament na kawę – płacisz raz w miesiącu, pijesz codziennie w świetnej cenie.

Sieć zielonych sklepów Żabka nieraz zaskoczyła już Polaków – m.in. budując w pełni samoobsługowe sklepy Żabka Nano, czy wyposażając je w roboty, które przygotują Ci hot-dogi. Żabka lubi innowacje i ciekawe rozwiązania – w listopadzie stawia na kolejną nowość, jaką jest Kawonament!

Jak sama nazwa wskazuje, kawonament to specjalny abonament dla miłośników tego aromatycznego napoju. Kawowa subskrypcja dostępna jest w aplikacji mobilnej Żappka. Jak to wszystko działa?

Żabka za 49,99 złotych miesięcznie pozwala nam wykupić abonament, dzięki któremu codziennie będziemy uprawnieni do odebrania jednego napoju. Wśród dostępnych opcji znajduje się kawa czarna, z mlekiem, latte, cappuccino, espresso, espresso doppio, flat white, cortado, a także napój czekoladowy.

W ten sposób korzystając codziennie z subskrypcji Żabki, za każdą kawę zapłacimy tylko 1,61 zł. To zdecydowanie konkurencyjna cena, szczególnie jeśli spojrzymy na ceny napojów w popularnych sieciówkowych kawiarniach. Ponadto raz w miesiącu czeka na nas dodatkowa kawa lub muffin (czekoladowy bądź straciatella).

fot. Żabka

Żabka z kawonamentem – jak kupić?

Spodobał Ci się pomysł kawonamentu? Aby z niego skorzystać, wystarczy zainstalować aplikację Żappka (dostępna w Google Play, App Store i AppGallery), a następnie wybrać zakładkę kawonament.

Później wystarczy już tylko aktywować subskrypcję i opłacić abonament przy pomocy karty płatniczej. Podczas codziennego odbioru kawy wystarczy pokazać przy kasie aplikację – kasjer zeskanuje wtedy Twój kod kreskowy.

fot. Żabka

Z subskrypcji możemy zrezygnować w każdej chwili – abonament będzie aktywny do ostatniego opłaconego przez klienta dnia. Warto pamiętać, że kawonament będzie się samodzielnie przedłużał – tak jak to jest w przypadku subskrypcji Netflixa czy Spotify.

Warto dodać, że Żabka już szykuje kolejne abonamenty – co będzie następne? Czyżby hotdognament?

Do wyboru kawy jako pierwszego produktu w ramach subskrypcji zachęcił sieć fakt, że od września 2021 w ramach Żabka Cafe pracownicy wydali klientom ponad 24 mln kaw – podaje Żabka.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1354459/revolut-komunikator-wiadomosci/

Źródło: informacja prasowa

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Google
  • Newsy
  • Telefony

Google Pixel 9a w przedsprzedaży z prezentem o wartości 579 złotych. I bez niego jest naprawdę fajny

Google Pixel 9a to moim zdaniem najciekawszy telefon tego producenta od lat. Teraz jego atrakcyjność…

14 marca 2025
  • Bankowość
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

PKO BP bije na alarm, apelując do klientów. Aktualizacja systemu zabezpieczeń płatności to fikcja!

PKO BP bije na alarm, apelując do wszystkich klientów banku. Chodzi o e-maile dotyczące aktualizacji…

14 marca 2025
  • Promocje

Xiaomi z 8/256 GB, NFC, 120 Hz i 50 MP teraz w polskiej promocji za 399 złotych. POCO Ci lepszy smartfon?

Komu tanie Xiaomi w polskiej promocji? POCO C75 w wersji 8/256 GB kosztuje teraz tylko…

14 marca 2025
  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Następca „najlepszego telefonu 2024 roku” ma mniejszy ekran, a producent nie przestaje zaskakiwać

Honor 400 i Honor 400 Pro zdradziły pierwsze istotne szczegóły na temat swojej specyfikacji. Mają…

14 marca 2025
  • Testy
  • Teufel
  • Wiadomość dnia

Recenzja Teufel Real Blue NC 3: dźwięk i czas pracy, który Cię zaskoczy

Słuchawki w cenie poniżej 1000 zł to segment, w którym konkurencja jest naprawdę mocna. Mamy…

14 marca 2025
  • Promocje

Wygląda jak G-Shock, ma GPS i baterię na 18 dni, a to metalowy smartwatch kosztujący grosze

Zeblaze Stratos 3 Pro to tani smartwatch z designem rodem z G-Shocka, wyposażony w GPS…

14 marca 2025