>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Już wiem, kiedy Netflix rozprawi się z użytkownikami. Koniec dzielenia kont jest bliski

Netflix stawia kres swawolom użytkowników, blokując funkcję współdzielenia konta. Dziś wiemy już, że narzędzie zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych już w nadchodzącym roku.

Od kilku miesięcy do sieci intensywnie trafiają informacje dotyczące wprowadzenia przez Netflixa rozwiązania, które uniemożliwi użytkownikom współdzielenie kont.

Jak wiadomo, to opcja, z której chętnie korzystają widzowie na całym świecie – również w Polsce. To dzięki temu rozwiązaniu bez wątpienia Netflix ma w naszym kraju tak szerokie grono użytkowników. Pozwala to bowiem na spore oszczędności – za dostęp do oferty serwisu w ten sposób płacimy nawet kilkukrotnie mniej.

Co prawda Netflix nigdy oficjalnie nie zezwalał na takie operacje, jednak do tej pory nie przyłożył się wystarczająco do kontrolowania poczynań użytkowników. Niestety niedługo się to zmieni.

Netflix mówi dosyć dzieleniu konta

Data wprowadzenia przez Netflixa funkcji, która zablokuje współdzielenie kont, do tej pory nie była jeszcze znana. Dziś to się zmienia – redakcja Wall Street Journal podaje, że Netflix zablokuje dzielenie konta w Stanach Zjednoczonych już w 2023 roku. To więc dla Amerykanów ostatnie chwile błogich oszczędności.

Fot. Netflix

Pytanie tylko, jak bardzo na tym rozwiązaniu straci sam Netflix. Wyobrażam sobie, że gdy dzielenie konta zostanie zablokowane w Polsce, wielu użytkowników zrezygnuje z usługi. Szczególnie że w naszym kraju obecnie serwisów streamingowych nie brakuje. A gdy klienci odejdą, zachęcenie ich do powrotu nie będzie łatwe (wie coś o tym WhatsApp).

Przypomnijmy, że Netflix testował też rozwiązanie, w ramach którego dzielenie konta będzie możliwe, ale za dodatkową opłatą. Mowa tu o dopłacie 3 do nawet 7 dolarów za jednego użytkownika (w zależności od regionu), co przekłada się na kwotę około 13-30 złotych.

Być może platforma zdecyduje się na wprowadzenie tej opcji globalnie.

Nie tak dawno Netflix wprowadził też w Stanach Zjednoczonych nowy plan z reklamami. Nie okazał się on jednak jeszcze takim sukcesem, jak się spodziewano:

https://www.gsmmaniak.pl/1367975/netflix-plan-z-reklamami-nie-jest-sukcesem/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy

Mocarny OPPO z SD8G3, 12 GB RAM, 144 Hz oraz 67 W oficjalnie. Bardzo wydajny tablet z potencjałem

Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • Telefony

Być może za wcześnie skreśliłem tegoroczne flagowce. Znalazłem ważny powód, żeby je kupować

Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…

21 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Nowa darmowa gra w Epic Games Store. Jest bardzo mrocznie

Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Telefony
  • Xiaomi

Mamy globalne potwierdzenie POCO F7 (Pro i Ultra). Smartfony Xiaomi wkrótce w Polsce

Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…

21 listopada 2024
  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Spójrz na tę ślicznotkę. Cienka brzytwa HONOR nie przekroczy nawet 7 mm

HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Redmi
  • Telefony
  • Xiaomi

Kupisz to Xiaomi oczami i mam podobnie. Oto nowość, która trafi do Polski, w pełnej krasie

Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…

21 listopada 2024