>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Już wiem, kiedy Netflix rozprawi się z użytkownikami. Koniec dzielenia kont jest bliski

Netflix stawia kres swawolom użytkowników, blokując funkcję współdzielenia konta. Dziś wiemy już, że narzędzie zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych już w nadchodzącym roku.

Od kilku miesięcy do sieci intensywnie trafiają informacje dotyczące wprowadzenia przez Netflixa rozwiązania, które uniemożliwi użytkownikom współdzielenie kont.

Jak wiadomo, to opcja, z której chętnie korzystają widzowie na całym świecie – również w Polsce. To dzięki temu rozwiązaniu bez wątpienia Netflix ma w naszym kraju tak szerokie grono użytkowników. Pozwala to bowiem na spore oszczędności – za dostęp do oferty serwisu w ten sposób płacimy nawet kilkukrotnie mniej.

Co prawda Netflix nigdy oficjalnie nie zezwalał na takie operacje, jednak do tej pory nie przyłożył się wystarczająco do kontrolowania poczynań użytkowników. Niestety niedługo się to zmieni.

Netflix mówi dosyć dzieleniu konta

Data wprowadzenia przez Netflixa funkcji, która zablokuje współdzielenie kont, do tej pory nie była jeszcze znana. Dziś to się zmienia – redakcja Wall Street Journal podaje, że Netflix zablokuje dzielenie konta w Stanach Zjednoczonych już w 2023 roku. To więc dla Amerykanów ostatnie chwile błogich oszczędności.

Fot. Netflix

Pytanie tylko, jak bardzo na tym rozwiązaniu straci sam Netflix. Wyobrażam sobie, że gdy dzielenie konta zostanie zablokowane w Polsce, wielu użytkowników zrezygnuje z usługi. Szczególnie że w naszym kraju obecnie serwisów streamingowych nie brakuje. A gdy klienci odejdą, zachęcenie ich do powrotu nie będzie łatwe (wie coś o tym WhatsApp).

Przypomnijmy, że Netflix testował też rozwiązanie, w ramach którego dzielenie konta będzie możliwe, ale za dodatkową opłatą. Mowa tu o dopłacie 3 do nawet 7 dolarów za jednego użytkownika (w zależności od regionu), co przekłada się na kwotę około 13-30 złotych.

Być może platforma zdecyduje się na wprowadzenie tej opcji globalnie.

Nie tak dawno Netflix wprowadził też w Stanach Zjednoczonych nowy plan z reklamami. Nie okazał się on jednak jeszcze takim sukcesem, jak się spodziewano:

https://www.gsmmaniak.pl/1367975/netflix-plan-z-reklamami-nie-jest-sukcesem/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Dzięki aktualizacji ten tani Amazfit stał się dużo lepszy, a promocja obniża jego cenę do niespotykanego wcześniej w Polsce poziomu

Amazfit Active 2 nie tylko mocno staniał w promocji, ale dzięki aktualizacji stał się też…

2 kwietnia 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Świeżak od Amazfita z aktualizacją. Za około 400 złotych jeden z najlepszych smartwatchy na rynku

Wygląda na to, że właściciele całkiem świeżego smartwatcha, jakim jest Amazfit Active 2, mogą mieć…

2 kwietnia 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Wyciekły zdjęcia prototypu Apple Watch. Pomiar cukru i ciśnienia już w nowym modelu?

Testowy prototyp modelu Apple Watch 10 wyciekł właśnie do sieci. Wyposażono go w tajemnicze czujniki,…

2 kwietnia 2025
  • Motorola
  • Newsy
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

To będzie najchętniej kupowany telefon przez Polaków. OLED 120 Hz, IP69 i dobra cena to klucz do sukcesu

Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…

2 kwietnia 2025
  • Artykuł sponsorowany

iPhone 16 Pro Max: przyszłość technologii mobilnej

Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…

1 kwietnia 2025
  • Google
  • Newsy
  • Telefony

Flagowy Pixel na pierwszych zdjęciach. Ma być tańszy, ale kopiuj wklej trwa w najlepsze

Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…

1 kwietnia 2025