>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Tańszy Netflix nie dla Polaków. Wiem ile jeszcze poczekamy na plan z reklamami

Kiedy Netflix wprowadzi do Polski tańszy plan z reklamami? Okazuje się, że do tego jeszcze długa droga. Jest jednak nadzieja, że skorzystamy z niego jeszcze w 2023 roku.

Netflix zrewolucjonizował niedawno funkcjonowanie swojej platformy. Serwis wprowadził bowiem do swojego portfolio tańszy plan z reklamami, który umożliwia nam dostęp do ulubionych produkcji za mniejsze pieniądze.

Takie rozwiązanie trafiło już do kilku krajów jesienią 2022 roku. Pojawiło się między innymi w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech czy Francji.

fot. Netflix

Za dostęp do platformy z reklamami zapłacimy o kilka euro/dolarów mniej niż za ten podstawowy. Taka opcja może więc przekonać do siebie wielu, którzy nie korzystali z Netflixa właśnie ze względu na cenę.

Według raportu Ampere Analysis w USA nowe rozwiązanie przyczyniło się do 58% wzrostu średniej dziennej liczby rejestracji na platformie Netflix w dniach 3-5 listopada 2022.

Kiedy Netflix z reklamami w Polsce?

A co z planem z reklamami w Polsce? Choć wielu Polaków sceptycznie podchodzi do takiego rozwiązania, to okazuje się jednak, że nad Wisłą nie brakuje chętnych do skorzystania z niego.

Nadzieje na rychłe wprowadzenie planu z reklamami dawał fakt, że we wrześniu 2022 roku Netflix otworzył własne biuro w Warszawie – wielu liczyło, że zadaniem części oddziału będzie właśnie pozyskiwanie reklamodawców do tańszego pakietu. Tak na razie jednak jeszcze się nie stało.

Fot. Netflix

Chętni na skorzystanie z taniego planu muszą więc uzbroić się w cierpliwość. Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, usługa może pojawić się w Polsce dopiero pod koniec 2023 roku, a może i jeszcze później. Sukces w krajach, w których tańszy Netflix jest już dostępny, daje przynajmniej nadzieję na to, że niebawem takie rozwiązanie dostępne będzie globalnie.

Dzięki pakietowi z reklamami, który jest o 3 dolary tańszy niż plan podstawowy, udało się przyciągnąć więcej wrażliwych na ceny subskrybentów Netflix, którzy wcześniej z niego zrezygnowali. Ponadto, wraz ze wzmocnieniem konkurencji, niska cena 6,99 dolarów sprawia, że subskrypcja wielu usług jednocześnie jest bardziej przystępna cenowo

– tłumaczy Mayssa Jamil z Ampere Analysis.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1378852/skyshowtime-lista-seriale-filmy/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Oppo
  • Telefony

Masz smartfon OPPO? To sprawdź, czy dostaniesz Androida 15

OPPO zaprezentowało harmonogram wdrażania aktualizacji do ColorOS 15 z Androidem 15. Jeżeli posiadasz jego smartfon,…

22 listopada 2024
  • Bankowość
  • Newsy

Klienci PKO BP są wprowadzani w błąd. W puli toczy się gra o Wasze pieniądze

Klienci PKO BP po raz kolejni są wprowadzani w błąd. To z kolei może prowadzić…

22 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Garść nowości w Messenger. Poznaj wszystkie nowe opcje

Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…

22 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Redmi
  • Telefony
  • Xiaomi

Specyfikacja następcy opłacalnego Xiaomi jest w punkt. Bateria ponad 6000 mAh, Android 15 i wydajny procesor

Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…

22 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy
  • Promocje

Ta gra to interaktywny film, który stał się hitem. Teraz zapłacisz za niego 75% mniej

Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…

22 listopada 2024
  • Newsy

Mocarny OPPO z SD8G3, 12 GB RAM, 144 Hz oraz 67 W oficjalnie. Bardzo wydajny tablet z potencjałem

Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…

21 listopada 2024