Ameryka Łacińska wydaje się z polskiej perspektywy dość odległa, ale można zaryzykować tezę, że to, co z sieciami komórkowymi dzieje się w tamtym regionie świata można swobodnie przenieść na polski grunt.
W związku z nasyceniem rynku standardowymi usługami, jak rozmowy i SMS-y, coraz większego znaczenia nabierają dodatkowe możliwości sieci jak np. mobilna TV, zaś rozwój infrastruktury 3G, potencjał komórkowej telewizji jeszcze poszerza.
Do 2013 roku obroty branży mobilnej TV, w siedmiu największych państwach Ameryki Łacińskiej, mają wynieść 1,8 miliarda $, co będzie stanowić 2,7% obrotów całej mobilnej branży. Ale jak na razie operatorzy nie są zainteresowani rozwojem tego typu usług. Sieć 3G funkcjonuje na południowo-amerykańskim rynku od końca ubiegłego roku. Firmy telekomunikacyjne mogą zatem korzystać z efektu nowości i wprowadzić nową usługę jako technologiczną nowinkę, ale tego nie robią.
Czy zatem mobilna TV stanie się w Ameryce równie popularna jak w Japonii? Biorąc pod uwagę opieszałość operatorów, póki co nie ma o tym mowy. Oby u nas komórkowa telewizja rozwijała się znacznie prężniej.
źródło:3G.co.uk
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…