Ameryka Łacińska wydaje się z polskiej perspektywy dość odległa, ale można zaryzykować tezę, że to, co z sieciami komórkowymi dzieje się w tamtym regionie świata można swobodnie przenieść na polski grunt.
W związku z nasyceniem rynku standardowymi usługami, jak rozmowy i SMS-y, coraz większego znaczenia nabierają dodatkowe możliwości sieci jak np. mobilna TV, zaś rozwój infrastruktury 3G, potencjał komórkowej telewizji jeszcze poszerza.
Do 2013 roku obroty branży mobilnej TV, w siedmiu największych państwach Ameryki Łacińskiej, mają wynieść 1,8 miliarda $, co będzie stanowić 2,7% obrotów całej mobilnej branży. Ale jak na razie operatorzy nie są zainteresowani rozwojem tego typu usług. Sieć 3G funkcjonuje na południowo-amerykańskim rynku od końca ubiegłego roku. Firmy telekomunikacyjne mogą zatem korzystać z efektu nowości i wprowadzić nową usługę jako technologiczną nowinkę, ale tego nie robią.
Czy zatem mobilna TV stanie się w Ameryce równie popularna jak w Japonii? Biorąc pod uwagę opieszałość operatorów, póki co nie ma o tym mowy. Oby u nas komórkowa telewizja rozwijała się znacznie prężniej.
źródło:3G.co.uk
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nothing, a raczej jego podmarka, czyli CMF, ogłosiło właśnie datę premiery czterech nowych urządzeń. Chodzi…
vivo X200s to odchudzona wersja flagowego Ultra, która paradoksalnie wydaje mi się znacznie ciekawsza. Znamy…
Samsung nareszcie udostępnia aktualizację One UI 7 bazującą na Androidzie 15 pierwszym użytkownikom. Jako pierwsi…
Od niemal dwóch lat OnePlus 11 jest moim prywatnym telefonem, a od 2 miesięcy korzystam…
vivo X200 Ultra przed premierą pojawił się na zdjęciach na żywo. Fotograficzna dominacja jest tu…
Do sieci trafiła cena Samsung Galaxy S25 Edge w Europie. I wiecie co Wam powiem?…