Gry mobilne biją rekordy popularności. Sięgamy po niej coraz chętniej, w domu, drodze do pracy czy w przerwie od obowiązków. To żyła złota – już teraz odpowiadają one za 60% dochodów w całym przemyśle gier.
Gry mobilne cieszą się w ostatnich latach coraz większą, niesłabnącą popularnością – potwierdzają to też dane dotyczące przychodów.
W ubiegłym roku gry mobilne stanowiły aż ponad 60% przychodów całego przemysłu gier, który zarobił w ostatnich miesiącach aż 222 miliardów dolarów.
Gry mobilne – ten rynek dalej się rozkręca
Takie wyniki przyciągają na rynek kolejnych graczy. Z tego względu tacy giganci jak Sony, Electronic Arts czy Take-Two Interactive przyspieszyli swoje wejście do świata gier mobilnych.
Huawei podsumowuje właśnie rok 2022, przedstawiając najchętniej wybierane przez graczy tytuły w AppGallery. To m.in Gardenscapes, Homescapes czy Fishdom, a także Summoners War oraz Infinity Kingdom.
Takie pozycje cieszą się sporym zainteresowaniem graczy m.in. dlatego, że są to tytułu, w które zagramy wszędzie i o każdej porze. Sprawdzą się w przerwie w pracy, komunikacji miejskiej czy podróży. Według badania PocketGamer aż 80% graczy podejmuje się innych aktywności podczas grania.
Z tej okazji sklep Huawei AppGallery przygotował nowość w postaci systemu punktów Huawei za pobrania gier oraz korzystanie z aplikacji, które można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do tego niezbędny jest oczywiście smartfon Huawei z zainstalowanym sklepem AppGallery.
Poprawa doświadczeń użytkowników poprzez innowacje zawsze była kluczową częścią naszego DNA. Dlatego jesteśmy zobowiązani do ciągłego odkrywania sposobów, które pozwolą graczom uzyskać jeszcze bogatsze i bardziej wciągające doświadczenia grania. […] zachęcamy wszystkich fanów gier mobilnych do zapoznania się z bogatą ofertą, którą przygotowujemy w AppGallery.
– dodaje Jaime Gonzalo, wiceprezydent w Huawei Mobile Services Europe.
Przeczytaj również
Reklamy gier mobilnych wyglądają świetnie, ale ile w nich prawdy?
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.