Redmi Watch 3/ fot. producenta
Najświeższy smartwatch Redmi Watch 3 dociera do Europy. Xiaomi wycenił go na Starym Kontynencie niemal trzy razy drożej, niż w Chinach! Co więc takiego wyjątkowego potrafi ten sprzęt?
Xiaomi wraz z europejską premierą smartfonów z serii Redmi Note 12 zaprezentował też na Starym Kontynencie swój nowy smartwatch – Redmi Watch 3. Co wyróżnia ten sprzęt spośród podobnych mu na rynku? Bez wątpienia cena – i to niestety nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Jak się okazuje, Redmi Watch 3 wyceniono w Europie na 199 euro, co przekłada się na kwotę około 930 złotych. Dla porównania, w Chinach ten sam smartwatch zadebiutował wyceniony na… około 300 złotych. Jak mawia klasyk – co tu się stanęło?
Cóż takiego magicznego skrywa w sobie Redmi Watch 3, że producent postanowił ustalić tak zaporową cenę? Dobre pytanie – przyjrzyjmy się bliżej jego specyfikacji technicznej.
Mamy tu do czynienia z 1,75-calowym wyświetlaczem AMOLED i ponad 200 tarczami. Ramkę wykonano z metalowego wykończenia o wysokim połysku. Do wyboru mamy dwa warianty kolorystyczne: czarny i kość słoniowa.
Na pokładzie znalazło się też 121 trybów sportowych, bateria na 12 dni, wodoodporność do 50 metrów (5 ATM), GPS czy funkcje monitorowania tlenu we krwi, tętna czy snu.
Słowem wszystko, co znajdziemy w innych (znacznie) tańszych smartwatchach. Już nie mogę doczekać się, aż Xiaomi ujawni, ile dokładnie za sprzęt zapłacimy w Polsce.
https://www.gsmmaniak.pl/1394149/huawei-watch-ultimate-konkurs-premiera/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…
OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…
Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…
Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…
BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…