Amazon chce Ci doradzić, których produktów na platformie lepiej nie kupować. Poinformuje Cię o tym w formie etykiety „często zwracany produkt”. Wtedy lepiej dobrze zastanowić się, czy to na pewno odpowiedni wybór.
Platformy sprzedażowe – takie jak nasze rodzime Allegro czy Amazon – mają przed sobą trudne zadanie. Muszą zadbać o weryfikację sprzedawców tak, by korzystający z serwisu mieli pewność, że nie będą musieli martwić się o oszustwo czy kupno gorszej jakości produktu.
Allegro ma na to kilka sprawdzonych sposobów – do zakupu przekonuje nas m.in. etykieta Super Sprzedawcy, która informuje nas o tym, że sprzedający podczas swojej działalności uzyskał niemal 100% pozytywnych opinii od klientów.
Możemy też liczyć na wsparcie serwisu w przypadku, gdy coś pójdzie nie tak.
Amazon odradzi Ci zakupy
Amazon za to wprowadza dziś na swojej platformie ciekawą nowość, która również ma ułatwić nam podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Podpowie, jaki zakup może wcale nie okazać się najlepszym wyborem. O co dokładnie chodzi?
W sklepie od dziś zauważyć możemy etykiety informujące o tym, że dany produkt jest często zwracany. Taka informacja może dać nam do myślenia – Amazon w takiej sytuacji prosi nas też o szczegółowe sprawdzenie opisu produktu i jego recenzji.
Taka funkcja przyda się też w przypadku zakupu ubrań czy butów – serwis w ten sposób od razu daje nam znać, że z rozmiarówką danego produktu może być coś nie tak.
Jednocześnie takie rozwiązanie to nie tylko ochrona kupujących, ale i platformy. Amazon może w ten sposób sporo oszczędzić na zbędnych dostawach produktów, które i tak ciągle wracają do sprzedawców.
Nowość widoczna jest już u części użytkowników platformy, jednak nie dotarła jeszcze wszędzie. Miejmy nadzieję, że to już kwestia chwili, aż widoczna będzie u wszystkich.
Przeczytaj również
Z watchOS 9.4 już nie zaśpisz do pracy. Ważne nowości dla Apple Watch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.