Część użytkowników iPhone zgłasza problem z iOS. Ich smartfon ma ich notorycznie proszeni o wpisywanie hasła Apple ID. Niektórym nawet zniknęła subskrypcja Apple TV+. Jak widać, błędy zdarzają się wszystkim i ani smartfony Apple, ani system iOS nie są doskonałe.
Wcześniej pisałem o problemach z bateriami w wybranych telefonach Samsung. Napisałem wtedy, że nie ma rzeczy doskonałych.
Jeśli ktoś czytał to na swoim telefonie iPhone i pomyślał „phi, właśnie dlatego stawiam na bezbłędny iOS”, ten pewnie strzeli teraz minę zdziwionego Pikachu. Okazuje się, że nawet sprzęty Apple potrafią robić problemy swoim użytkownikom.
Błąd w iOS. iPhone notorycznie prosi o hasło Apple ID
Na różnych forach i serwisach społecznościowych pojawiły się wpisy od właścicieli różnych sprzętów i usług Apple, głównie smartfonów iPhone.
Według ich relacji telefony notorycznie proszą o podawanie hasła do Apple ID. Gdy to nastąpi, za jakiś czas prośba ta pojawia się ponownie.
W tym momencie nie jest pewne, ilu użytkowników dotyczy błąd. Serwis źródłowy odkrył sporo zgłoszeń, lecz większość z Brazylii czy Japonii. Nie zabrakło jednak wpisów z samych Stanów Zjednoczonych.
W pierwszym z wymienionych krajów pojawił się też inny problem. Panu Ale Bonfá nagle zniknęła subskrypcja Apple TV+, przez co nie może on korzystać z tej platformy.
Aktualnie nikt nie jest w stanie stwierdzić, jak masowy jest problem z logowaniem Apple ID. Jeśli Tobie zdarzyło się ostatnio coś podobnego, daj sygnał w komentarzu.
Ciekawy w tym temacie jest wpis na łamach PhoneArena. Jego autor dość słusznie zauważył, że w sporej części opinii użytkownicy iPhone’a rzeczywiście „wariują, panikują i czują się dziwnie”, a nie narzekają na konieczność ciągłego wpisywania hasła.
Twój Samsung wyleciał przez okno? Leć po niego, ten irytujący błąd da się naprawić
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.