Flagowy iPhone 14 ma w ostatnim czasie spore problemy. Użytkownicy donoszą, że smartfon sam się restartuje – i to nawet dwa razy dziennie. Nie wiadomo jeszcze, czy usterka dotyczy oprogramowania, czy może sprzętu.
Użytkownicy flagowych iPhone’ów z serii 14 donoszą o niepokojącej usterce, która nęka ich w ostatnich tygodniach. Chodzi o problem dotyczący samoczynnego wyłączania się, a następnie włączania smartfonów.
Jak donoszą dotknięci usterką użytkownicy, takie awarie zdarzają się nawet 1-2 razy dziennie. Łatwo wyobrazić sobie, jak irytujący może być taki błąd. Szczególnie gdy restarty zdarzają się w najbardziej nieodpowiednich ku temu warunkach.
Na ten moment nie ma jeszcze pewności, czy problem dotyczy jedynie oprogramowania, czy może ma związek ze sprzętem. Użytkownicy zgłaszający się do punktów serwisowych otrzymują bowiem różne informacje – niektórym zaproponowano nawet wymianę smartfona. Jeśli sprawa będzie dotyczyć sprzętu, to może być naprawdę poważnie.
Usterka iPhone 14 – co na to Apple?
Na ten moment Apple oficjalnie milczy w kwestii błędu – poszkodowani czekają, aż gigant zabierze głos w tej sprawie. Miejmy nadzieję, że problem uda się rozwiązać za pośrednictwem kolejnej aktualizacji naprawiającej błędy producenta – swoją drogą takich w ostatnim czasie było już całkiem sporo.
Jeśli jednak okaże się, że usterka dotyczy samego sprzętu, to Apple może mieć sporo pracy, by wynagrodzić użytkownikom dotkniętym problemem tę wpadkę.
Przeczytaj również
Dwie wyjątkowe Motorole z datą premiery. Dobra wiadomość dla Europy
Ceny Apple iPhone 14
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.