Po premierze iPhone 3GS producent chwalił się dużą ilością statystyk, mających na celu ukazanie kolejnego triumfu marki Apple. Wypuszczenie na rynek nowej komórki okazało się jednak sukcesem nie tylko dla koncernu z logiem jabłka, ale również… dla Google. Dlaczego?
Przedstawiciele YouTube, który należy do koncernu z Mountain View ogłosili ogromny wzrost ilości uploadowanych do serwisu treści. Wykorzystanie funkcji mobile video, pozwalającej na wysłanie materiałów bezpośrednio z telefonu komórkowego od momentu premiery iPhone 3GS wzrosło o 400%. Wygląda na to, że wszyscy chcą pokazać światu pierwszy film wykonany swoją nową zabawką. Podobny wzrost powinien zostać utrzymany, ponieważ już wkrótce telefon Apple trafi do kolejny 70 krajów świata.
źródło: mobilewhack
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola edge 60 fusion zadebiutowała w Polsce jako mocna kandydatka do tytułu ulubionego telefonu Polaków.…
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…