Po premierze iPhone 3GS producent chwalił się dużą ilością statystyk, mających na celu ukazanie kolejnego triumfu marki Apple. Wypuszczenie na rynek nowej komórki okazało się jednak sukcesem nie tylko dla koncernu z logiem jabłka, ale również… dla Google. Dlaczego?
Przedstawiciele YouTube, który należy do koncernu z Mountain View ogłosili ogromny wzrost ilości uploadowanych do serwisu treści. Wykorzystanie funkcji mobile video, pozwalającej na wysłanie materiałów bezpośrednio z telefonu komórkowego od momentu premiery iPhone 3GS wzrosło o 400%. Wygląda na to, że wszyscy chcą pokazać światu pierwszy film wykonany swoją nową zabawką. Podobny wzrost powinien zostać utrzymany, ponieważ już wkrótce telefon Apple trafi do kolejny 70 krajów świata.
źródło: mobilewhack
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zgodnie z zapowiedzią, HONOR GT Pro odbył oficjalną premierę. To faktycznie najtańszy flagowiec ze Snapdragonem…
Samsung Galaxy S25 FE rozczaruje tych, którzy liczyli na dobry procesor w tanim flagowcu koreańskiego…
eufyCam S3 Pro to system monitoringu 4K bez abonamentu, z lokalnym zapisem, AI i solidną…
Amazon postanowił raz jeszcze zaskoczyć posiadaczy płatnego abonamentu, wyciągając prawdziwego asa z rękawa. The Last…
PKO BP, jak to ma w zwyczaju, wydał kolejną ważną wiadomość dotyczącą wszystkich klientów. Ta…
realme 14 Pro+ kupisz dzisiaj za bezcen w promocji. Fotograficzny średniak potężnie staniał od premiery…