Po premierze iPhone 3GS producent chwalił się dużą ilością statystyk, mających na celu ukazanie kolejnego triumfu marki Apple. Wypuszczenie na rynek nowej komórki okazało się jednak sukcesem nie tylko dla koncernu z logiem jabłka, ale również… dla Google. Dlaczego?
Przedstawiciele YouTube, który należy do koncernu z Mountain View ogłosili ogromny wzrost ilości uploadowanych do serwisu treści. Wykorzystanie funkcji mobile video, pozwalającej na wysłanie materiałów bezpośrednio z telefonu komórkowego od momentu premiery iPhone 3GS wzrosło o 400%. Wygląda na to, że wszyscy chcą pokazać światu pierwszy film wykonany swoją nową zabawką. Podobny wzrost powinien zostać utrzymany, ponieważ już wkrótce telefon Apple trafi do kolejny 70 krajów świata.
źródło: mobilewhack
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…