Amazfit GTR 4 Limited Edition to nowe podejście producenta do dobrze znanego nam już zegarka. Odświeżony elegancki design i nowe funkcje sprawiają, że sprzęt prezentuje się rewelacyjnie. A co z ceną?
Amazfit prezentuje właśnie wyjątkową, limitowaną edycję lubianego smartwatcha – Amazfit GTR 4 Limited Edition nie ma już przed nami tajemnic. Co kryje w sobie edycja specjalna zegarka?
Producent postawił tu przede wszystkim na nowy, odświeżony design. Ekran otoczony jest ramką ze stali nierdzewnej, która dodaje zegarkowi elegancji i świeżości. Design od razu przywodzi na myśl nowego Amazfit GTR Mini, którego miałam niedawno okazję testować.
Zgrabna ramka to nie jedyna nowość – producent zdecydował się również na zamianę klasycznej korony na dwa fizyczne przyciski. Tutaj wiele już zależy od naszych preferencji, zarówno jeśli chodzi o design, jak i funkcjonalność obu rozwiązań.
Kolejną ważną zmianą jest bez wątpienia wprowadzenie możliwości ładowania bezprzewodowego smartwatcha – tego bardzo brakowało w podstawowym GTR 4. Limitowana edycja doczekała się również nowości w postaci czujnika temperatury skóry.
Poza tym pozostałe podzespoły raczej nie różnią się między zegarkami – Amazfit GTR 4 Limited Edition również wyposażono w 1,43-calowy wyświetlacz AMOLED pokryty szkłem hartowanym.
Amazfit GTR 4 LE otrzymał też całodobowy monitor pulsu, natlenienia krwi czy stresu. Bateria 475 mAh ma natomiast pozwolić na maksymalnie 14 dni pracy na jednym naładowaniu.
Cena i dostępność Amazfit GTR 4 Limited Edition
Amazfit GTR 4 Limited Edition wyceniono na 249,99 dolarów, co przekłada się na kwotę około 1040 złotych. Dla porównania, za GTR 4 w Stanach Zjednoczonych zapłacimy 199 dolarów (około 830 złotych) a w Polsce około 1000 zł.
Edycja limitowana smartwatcha dostępna jest tylko w jednym wariancie kolorystycznym – „Infinite Black”. Na ten moment nie ma jeszcze pewności, czy nowość pojawi się w globalnej sprzedaży.
Przeczytaj również
TEST| Amazfit GTR 4 to najlepszy smartwatch, jaki testowałem. Jest wart każdej złotówki
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.