Petal Ads (do niedawna HUAWEI Ads) to jedna z najważniejszych platform reklamy mobilnej. Umożliwia dotarcie do 730 mln użytkowników w ekosystemie Huawei oraz poza nim. Na Online Marketing Rockstars w Hamburgu, który potrwa od 9 do 10 maja, zaprezentowane zostaną możliwości Petal Ads i odbędą się warsztaty na temat pozyskiwania najbardziej zaangażowanych użytkowników.
OMR jest jednym z najbardziej prestiżowych europejskich wydarzeń marketingu cyfrowego i gromadzi profesjonalistów z całej branży, którzy mogą się podzielić spostrzeżeniami, trendami i innowacjami na temat świata marketingu cyfrowego.
Jesteśmy dumni, że jako gospodarze warsztatów na festiwalu OMR możemy się podzielić naszą wiedzą z innymi profesjonalistami z branży. Petal Ads jest liderem w branży reklamy mobilnej z bogatym doświadczeniem w łączeniu się z różnorodnymi grupami odbiorców na całym świecie.
Niezależnie od tego, czy uczestnicy są zainteresowani dotarciem do międzynarodowych odbiorców, czy wyłącznie do chińskich konsumentów, czy też chcą udoskonalać swoją strategię reklamy mobilnej, nasz zespół chętnie podzieli się swoją wiedzą i pomoże w osiągnięciu wyznaczonych celów.
To będzie wyjątkowa okazja, aby uczyć się od ekspertów z branży i podnieść poziom swoich cyfrowych działań reklamowych
– mówi Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europe
Warsztaty Petal Ads „Dlaczego teraz jest właściwy czas, aby dotrzeć do zaangażowanych odbiorców na całym świecie”, odbędą się w środę, 10 maja br. w godz. 10.30–12.00. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie festiwalu. Zapisy są przyjmowane do 26 kwietnia br.
Podczas warsztatów eksperci Petal Ads odsłonią przyszłość reklamy mobilnej na urządzeniach wspieranych przez AI i uczenie maszynowe. Podzielą się także wiedzą, jak marki mogą zwiększyć i monetyzować swój zasięg. Na spotkaniu zabiorą głos również przedstawiciele MMA Germany, przodującego europejskiego stowarzyszenia handlowców z zakresu marketingu, by poruszyć kwestię rosnącego znaczenia reklamy na inteligentnych urządzeniach.
Uczestnicy mogą liczyć na zdobycie cennych informacji o konsumentach, poznanie strategii działania i najlepszych praktyk w zakresie nietradycyjnych kanałów cyfrowych w celu maksymalizacji przychodów. Dowiedzą się również od czołowych marek i agencji, które współpracowały z Petal Ads, jak wykorzystały one platformę reklamową do napędzania sprzedaży w branży modowej i detalicznej.
Udział w warsztatach to jednak nie wszystko. Podczas OMR odwiedzający będą mieli również możliwość porozmawiania z zespołem Petal Ads na firmowym stoisku (nr A4 F06). Marki, agencje i każdy zainteresowany będzie mógł poznać potężne możliwości targetowania platformy oraz omówić najnowsze trendy w reklamie na urządzenia mobilne.
Od momentu uruchomienia w 2020 roku Petal Ads odnotowuje ogromny wzrost swojej roli, umożliwiając wydawcom, reklamodawcom i marketerom rozwój ich firm i dotarcie do coraz większej liczby klientów.
W ciągu ostatniego roku platforma odnotowała 9-krotny wzrost sieci reklamodawców i 4‑krotny wzrost sieci wydawców, pomagając im dotrzeć do ponad 730 milionów aktywnych użytkowników.
Wdrożenie strategii zarządzania danymi na platformie oraz wykorzystanie tagów użytkowników ułatwia również efektywne targetowanie odbiorców i zapewnia ich wnikliwą analizę.
Działając w ponad 170 krajach i regionach, Petal Ads – za pośrednictwem autorskiego programu partnerskiego – współpracuje obecnie z ponad 60 certyfikowanymi agencjami na całym świecie, takimi jak m.in.: AppSamurai, AVOW czy Making Science.
Ponieważ krajobraz reklamy cyfrowej ciągle się rozwija, Petal Ads jest przygotowany do pomagania firmom w osiąganiu ich celów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
informacja prasowa Huawei
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zbliża się premiera serii Xiaomi Redmi Note 14 5G. Znamy dokładny termin debiutu. Smartfony z…
Na oficjalnej polskiej stronie Xiaomi wystartowały promocje na smartfony i nie tylko. W ramach rewelacyjnej…
W końcu mamy oficjalnej potwierdzenie! nubia Z70 Ultra za kilka dni będzie dostępna globalnie. Smartfon…
Xiaomi Redmi K80 Pro będzie świetnym smartfonem dla gracza. Wyniki w wymagających tytułach mówią same…
Smartwatche Huawei otrzymują właśnie aktualizację, która daje użytkownikom możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych we współpracy…
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…