PKP.appka wzbogaca się w kolejne funkcje – tym razem z poziomu aplikacji sprawdzisz m.in. planowane opóźnienie pociągu na wszystkich stacjach. To tylko jedna z dzisiejszych nowości.
PKP Intercity rozwija swoją aplikację mobilną – PKP.appka doczekała się dziś dwóch nowości, które na pewno ułatwią nam podróż. Szczególnie pierwsza może być używana regularnie – dotyczy bowiem opóźnień 😉
Od teraz w PKP.appce wygodnie sprawdzimy, jakie opóźnienie ma nasz pociąg. W apce prezentowane są spodziewane opóźnienia pociągu na każdej ze stacji, która jeszcze przed nami.
Dzięki temu orientacyjnie możemy zaplanować, o której dotrzemy na miejsce – oczywiście jeśli opóźnienie do tej pory jeszcze się nie zwiększy, o co nietrudno.
PKP.appka – zgłoś awarię na dworcu
Kolejna nowa funkcja dotyczy usterek. W aplikacji pojawia się bowiem zakładka, w której szybko i intuicyjnie możemy zgłaszać awarie na naszym peronie. Usterki mogą dotyczyć m.in. awarii wind, drzwi czy ruchomych schodów. W module jest też miejsce na dodanie zdjęcia.
Rozbudowa PKP.appki o nowy moduł pozwoli obsłudze technicznej dworców jeszcze szybciej i sprawniej reagować na ewentualne usterki. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się to do niezwłocznego rozwiązania niedogodności, a co za tym idzie zwiększenia satysfakcji i komfortu tysięcy podróżnych […].
– dodaje Marta Strębska, zastępca dyrektora Biura Komercjalizacji i Komunikacji w PKP S.A.
Wśród mniejszych nowości pojawiła się też odświeżona strona startowa czy uproszczono sposób prezentacji rozkładu jazdy.
PKP.appka dostępna jest zarówno dla użytkowników Androida jak i smartfonów z iOS. Niestety nie możemy w niej kupować biletów – do tego służy osobna aplikacja, o nazwie PKP Intercity.
Do tego celu można jednak skorzystać z innych aplikacji, na przykład SkyCash i KOLEO – w nich cały proces zakupu biletu jest banalnie prosty i zajmuje dosłownie chwilkę.
Przeczytaj również
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.