>
Kategorie: Newsy

Zakupy przez internet irytują? To Polaków drażni najbardziej

Zakupy online od lat stale zyskują na popularności. Ile miesięcznie wydajemy w sieci, a co wkurza nas w tej formie zakupów najbardziej? Tego dowiemy się z najświeższego raportu PayPala.

Zakupy online opanowały naszą rzeczywistość – można śmiało założyć, że od chwili pandemii większość rzeczy najczęściej zamawiamy w sieci. To potwierdzają też wyniki sprzedaży w sklepach internetowych – te stale zyskują.

Opcję zakupów online doceniamy za wygodę, a często i elastyczność (gdy zamówienie możemy odebrać z automatu paczkowego).

Nie zawsze jest jednak tak kolorowo – które rzeczy w zakupach internetowych irytują nas najbardziej? Na to pytanie odpowiada najświeższy raport opracowany przez serwis PayPal.

fot. apops, Fotolia.com, Close-up Of Businessman

Jak czytamy w badaniach, aż 67% z nas dokonuje zakupu w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Polacy prześcigają w tej kwestii m.in. Włochów, Niemców, Francuzów czy Hiszpanów.

W internecie pozostawiamy średnio ponad 1000 złotych miesięcznie, a najchętniej zakupów dokonujemy przy użyciu smartfona. W zakupach online doceniamy szybkość i wygodę płatności – bez wątpienia króluje tu BLIK.

Fot. Pixabay

Zakupy online – tego nie znosimy

Jest jednak kilka rzeczy, które spędzają nam sen z powiek. To m.in. skomplikowany proces płatności (46% badanych) – nic dziwnego, bo w czasach wszechobecnego BLIKA nie chcemy spędzać na płatności więcej, niż kilkunastu sekund.

Polaków niezmiernie irytuje też konieczność zarejestrowania się w sklepie w celu dokonania zakupu (29% wskazań). Często martwimy się też o bezpieczeństwo danej witryny (44%) – z tego powodu dość regularnie zostawiamy nasze koszyki bez finalizowania transakcji (19%).

Co ciekawe, Polacy są jedynymi badanymi, którym bardziej zwracają uwagę na czas trwania procesu płatności niż bezpieczeństwo 😉

Fot. Pixabay

Istotna jest również oczywiście kwestia dostaw – najchętniej wybieramy w sklepach, w których ta jest darmowa. Najlepiej jest oczywiście, gdy zwrot również możemy nadać bezpłatnie.

A co Polaków denerwuje tu najbardziej? Nie ma się co dziwić, że jest to:

  • wysoka cena za dostawę (66%),
  • zbyt długi czas realizacji dostawy (54%),
  • wysokie ceny za zwroty (46%).

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1407283/epic-games-store-the-sims-4-dodatki-za-darmo/

Źródło: informacja prasowa

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Kapitalny FPS dostaniesz teraz o 95% taniej. Fani gatunku się w nim zakochają

Kapitalny FPS należący do popularnej serii gier z gatunku trafił na 95% promocję na Steam.…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Samsung
  • Telefony

Te dwie nowe funkcje OneUI 7 warto znać. Ulepszą aparat telefonów Samsung

Aktualizacja OneUI 7 wprowadza przydatne nowości w kontekście aparatu do najmocniejszego flagowego modelu Samsung Galaxy…

30 stycznia 2025
  • Promocje

Smartwatch z AMOLED, NFC i GPS teraz w promocji. Polska okazja, dobra cena

Klasyczny i szykowny Amazfit Balance doczekał się w Polsce dobrej promocji. Smartwatch nie tylko posiada…

30 stycznia 2025
  • Newsy

eBay motorem sukcesu polskich MŚP: Brama do globalnego rynku

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…

29 stycznia 2025
  • Newsy
  • Operatorzy
  • Orange

Internet na ferie od Orange Flex. Aktywuj także w UE

Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…

29 stycznia 2025
  • Google
  • Newsy
  • Telefony

Google Pixel 6a przetrwał ekstremalny test w prawdziwym życiu. 6 miesięcy pod śniegiem

Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…

29 stycznia 2025