Xiaomi 13 Pro / fot. producenta
Który producent smartfonów sprzedaje ich najwięcej w Europie? Samsung i Apple tracą, Xiaomi tylko zyskuje. Telefony zrobiły się tak dobre, że nie ma sensu ich wymieniać?
Zaledwie wczoraj mogliście zapoznać się z raportem, który mówi wprost – nie chcecie już kupować smartwatchy. Dzisiaj możemy pójść krok dalej – kupujecie coraz mniej smartfonów. Xiaomi to jedyny producent, który cokolwiek zyskał. Traci nawet zyskujące wszędzie indzie Apple.
Counterpoint Research opublikowała raport dotyczący sprzedaży smartfonów w Europie. Tak naprawdę żaden z producentów nie może być do końca zadowolony. Nawet uważane za najbardziej opłacalne marki radzą sobie coraz gorzej.
Podsumujmy w punktach, co tu się właściwie dzieje.
Sukces chińskiego producenta jest na pewno sporym osiągnięciem w tych trudnych czasach. Wczoraj pisaliśmy o tym, że smartfony Xiaomi zdrożały. Każdy z nas widzi to w sklepach. Mimo zwiększonej marży sprzedają się nieźle. Przypomnę jednak, że porównanie odnosi się do Q1 2022. Wtedy przecież Xiaomi szorowało po dnie.
Być może powodem stopniowego obniżenia zainteresowania zakupem smartfonów jest fakt, że służą nam one coraz dłużej? Specyfikacja OnePlus 12 (znamy też datę premiery) sprawia, że nikt nie będzie chciał wymienić go po kilku miesiącach. Dlaczego? Choćby ze względu na zupełnie nowy aparat.
https://www.gsmmaniak.pl/1410582/oneplus-12-5g-specyfikacja-termin-premiery/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Amazon podobnie jak Epic Games lubi robić graczom niespodzianki. Te nierzadko trzymają wysoki poziom –…
Wygląda na to, że tego lata seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje na półkach sklepowych.…
Santander, jak to ma ostatnio w zwyczaju, wystosował kolejny już bardzo ważny komunikat do wszystkich…
Jaki telefon do 1000 złotych jest teraz najbardziej opłacalny? Redmi Note 14 Pro 5G to…
Orange odpala mocną wiosenną promocję. Proponuje aż 12 miesięcy internetu i telewizji za darmo! Do…
techbite Smartboard III 12 to tablet z LTE i odłączaną klawiaturą, który może pełnić rolę…