Od dziś w aplikacji mobilnej mojeIKP czeka na nas opcja „e-recepta”, dzięki której wygodnie możemy zamówić wirtualną receptę bez wychodzenia z domu! Kto skorzysta z tej przydatnej nowości?
Aplikacja mojeIKP zyskuje bardzo użyteczną nowość. Jeśli należymy do grupy pacjentów stale przyjmujących dany lek, od teraz możemy bez problemu zamawiać w niej e-recepty.
Warunkiem skorzystania z tego rozwiązania jest posiadanie na Internetowym Koncie Pacjenta poprzedniej recepty, którą wcześniej wystawił nam lekarz. Dzięki temu teraz w aplikacji możemy poprosić o ponowne wystawienie e-recepty.
E-recepta w mojeIKP – jak zamówić?
Aby to zrobić, trzeba też najpierw wybrać przychodnię POZ i lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (na przykład naszym Internetowym Koncie Pacjenta lub też stacjonarnie).
Co ciekawe, podczas zamawiania recepty możemy też skorzystać z pola przygotowanego na nasz komentarz – możemy tam poinformować lekarza o ważnych kwestiach, które chcemy mu przekazać w związku ze stosowanym lekiem.
Po zamówieniu e-recepty w aplikacji możemy też wygodnie sprawdzać, na jakim etapie jest realizacja naszego zamówienia. Bez problemu możemy również anulować zamówienie. Gdy recepta będzie już gotowa, wystarczy ją odebrać i z aplikacją udać się do apteki.
Jednocześnie warto mieć na uwadze, że część przychodni może jeszcze nie obsługiwać funkcji zamawiania recept. Wówczas przycisk „Zamów receptę” nie będzie widoczny na liście e-recept.
Aplikację mobilną mojeIKP pobierzemy bez opłat zarówno na smartfony z Androidem, jak i iOS.
Przeczytaj również
Apple doceniło Polaków! Oto najlepsze aplikacje dostępne w App Store
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.