Źródło: Autor cottonbro, pexels.com
Przełomowy moment w Uberze. Pojawią się 90-sekundowe reklamy wideo w aplikacjach Uber, Uber Eats i Drizly. Będzie co oglądać w oczekiwaniu na przejazd. Tylko co na to klienci Ubera?
Uber postanowił nas obarczyć pełnometrażowymi 90-sekundowymi reklamami wideo w swoich aplikacjach, takich jak Uber, Uber Eats i Drizly. Przygotuj się na nieproszone projekcje podczas oczekiwania na kierowcę, przejazdu, a nawet w pojazdach Ubera wyposażonych w tablety.
Reklamy pojawiają się zaraz po złożeniu zamówienia i będą wyświetlane aż do momentu dostawy. Drizly również nie pozostaje w tyle, serwując nam reklamy w wynikach wyszukiwania i na stronie internetowej.
fot. Uber
Dane są zaskakujące! W I kwartale 2023 r., aż 345 000 sprzedawców zainwestowało w reklamy w Uberze. Rok wcześniej w tym samym kwartale z reklam skorzystało 315 000 reklamodawców.
Uber ma nadzieję, że w ten sposób będzie mógł promować wzajemnie własne usługi. Na przykład restauracja może dotrzeć do pasażera, którego cel podróży jest w pobliżu jednej z restauracji. Wręczając mu kupon podczas reklamy, może zachęcić go do skorzystania z usług reklamodawcy.
Najgorszą wieścią jest to, że reklamy mogą trwać do 90 sekund. To zdecydowanie dłużej niż w przypadku większości platform mobilnych.
Czy w tej wiadomości jest coś dobrego? No cóż, możemy zdecydować, że nie chcemy otrzymywać reklam opartych na naszych danych demograficznych i behawioralnych. Jednak rezygnacja z reklam całkowicie jest niemożliwa. Co więcej, dźwięk reklamy w aplikacji mobilnej jest domyślnie wyciszony, ale w autach będziesz musiał wyciszyć go sam.
Wiadomość pasuje idealnie do niedawnej informacji o dłuższych reklamach na YouTube. Czy naprawdę to wszystko musi zmierzać w tym kierunku?
Koniecznie daj znać, co myślisz! A może model subskrypcji bez reklam byłby ciekawszą opcją?
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że coraz pewniejszym jest premiera tego ciekawego urządzenia. Składany Apple iPhone Fold…
Do premiery "nowej generacji" flagowców, które będą wyposażone w nowego Snapdragona, pozostało jeszcze trochę czasu.…
Xiaomi jest nowym liderem chińskiego rynku smartfonów. Udało im się wyprzedzić Huawei i dzięki potężnemu…
OnePlus 11 dostał nową aktualizację. Ten podwójny ex-flagowiec będzie wspierany przez kolejne 3 lata, a…
iQOO Z10x debiutuje w cenie, która kpi sobie z całej konkurencji. Przy nim nawet CMF…
HONOR Magic 8 Pro znów powalczy o tytuł najważniejszego smartfona do zdjęć na rynku. Jego…