Vectra już po raz drugi od momentu wprowadzenia klauzul inflacyjnych podnosi ceny usług. Tym razem podwyżka wyniesie aż 15% i dotknie część klientów operatora.
Vectra po raz kolejny decyduje się na podwyższenie cen swoich usług. To już druga tego typu zmiana z wykorzystaniem klauzul inflacyjnych, które operator wprowadził do nowych umów w ubiegłym roku.
Klauzule inflacyjne mają dawać operatorom możliwość podniesienia cen usług o procent inflacji, zgodnie z danymi pochodzącymi z Głównego Urzędu Statystycznego.
Vectra nie jest jedynym operatorem, który zdecydował się na wprowadzenie takich klauzul. Znajdziemy je również w umowach Orange, Play, T-Mobile czy Plusa. To jednak właśnie Vectra już po raz drugi decyduje się na podwyżki. W marcu tego roku operator podniósł ceny części usług aż o 15%:
Korzystasz z Vectry? Mam złe wieści. Od marca abonentów czeka podwyżka inflacyjna
Vectra z drugą powdyżką inflacyjną
Nie minęło sporo czasu, a Vectra już donosi o kolejnej podwyżce – znów w wysokości 15%.
Co istotne, według zapisów operatora, ceny podniesione o wskaźnik inflacji nie uprawniają niestety użytkowników do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
To bardzo nie podoba się konsumentom, którzy zgłaszają Vectrę do Urzędy Ochrony Konkurencji i Konsumenta – UOKiK na ten moment podaje tylko, że stale przygląda się i weryfikuje tę sprawę.
Waloryzacja cen nastąpi od września 2023 r. i będzie dotyczyć niewielkiej części naszych klientów, którzy dotychczas nie byli objęci waloryzacją, a zmieniali lub podpisywali nowe umowy i których umowy uwzględniają stosowne zapisy.
– tłumaczy operator.
Przeczytaj również
Uber rozdaje zniżki w Polskich miastach. Tańsze przejazdy z kodem rabatowym
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.