Android Auto znów nęka kierowców błędem. Tym razem dotyczy on jakości dźwięku – zarówno podczas słuchania muzyki, jak i prowadzenia rozmów. Co więcej, Google nie ma w planach rozwiązywania tej usterki.
Chyba nikogo nie zaskoczy już fakt, że w Android Auto odkryto kolejny błąd. System zaszedł już za skórę kierowcom tyle razy, że chyba przyzwyczaili się już oni do niekończących się problemów.
Tym razem błąd jest dość niestandardowy, bo nie dotyczy zacinania się systemu czy niedziałającej funkcji. Zamiast tego tym razem chodzi o…. jakość dźwięku.
Android Auto ma problem. Nie brzmi dobrze
Gorsza jakość dźwięku irytuje kierowców zarówno podczas słuchania muzyki, jak i prowadzenia rozmów telefonicznych czy używania Asystenta Google. Jednym zdaniem – dźwięk popsuł się dosłownie wszędzie.
Co ciekawe, błąd zdaje się być dość specyficzny. Po odpaleniu samochodu i włączeniu muzyki w Android Auto, wszystko zdaje się działać, jak należy.
Problem pojawia się jednak dopiero, gdy otrzymamy powiadomienie, użyjemy Asystenta lub przeprowadzimy rozmowę telefoniczną. Wtedy wszystko zaczyna się psuć, a dźwięk staje się przytłumiony.
Użytkownicy donoszą też, że błąd naprawia ponowne uruchomienie samochodu czy samego systemu. Oczywiście radość z dobrej jakości muzyki trwa do momentu, w którym znów nie otrzymamy powiadomienia/ użyjemy Asystenta/ wykonamy połączenie.
Po raz pierwszy o usterce doniesiono 20 sierpnia, czyli ponad dwa tygodnie temu. Od tego czasu zdaje się przybywać użytkowników dotkniętych błędem jakości dźwięku.
Czy Google usunie w najbliższym czasie usterkę? Okazuje się, że gigant nie kwapi się do zajęcia się sprawą. To dlatego, że usterka pojawia się głównie w odtwarzaczach multimedialnych firm trzecich – według Google takich, które nie mają odpowiednich certyfikatów. W związku z tym gigant nie planuje rozwiązywać tego błędu.
Przeczytaj również
Podwyżki cen i krótsze terminy ważności konta w T-Mobile. Znamy bolesne szczegóły
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.