Tym razem będzie coś po części off-topic, choć zapewne kreatywność to cecha do której KomórkoManiaK z pewnością pragnie się odwołać. Otóż ów piękny film dokumentalny, przedstawia niezwykłą farmę, która zajmuje się… uprawą kreatywności i wyrabianiem z niej soku.
Bądźmy szczerzy, bez kreatywności nie byłoby tych wszystkich komórek i gadżetów, którymi się fascynujemy! Warto więc obejrzeć i dowiedzieć się, gdzie kreatywność ma swe źródło. A zresztą oceńcie sami…
(wersja ang., polskie streszczenie poniżej)
„The Harvest” – „Plon”
„Nasza rodzina działa w tym biznesie od… przeszło 3 wieków. To będzie około… 350 lat. Proces zaczyna się tutaj. Dla kreatywnych ważne jest nieustanne chwalanie, wiesz, żeby łechtać, masować ich ego. (…) O, a ten tutaj. To artysta, bezużyteczny, zostawiliśmy go ku przestrodze dla innych.
Na obu naszych polach rośnie około 450 kreatywnych. (…) A oto nasz sokownik. Jego nacisk to ok. 30 ton na cal kwadratowy, sok spływa przez lejek, na sam dół. (…) Proszę, czysty, kreatywny sok… Nie! Nie pij go! (…)
Tu mamy centrum dystrybucji, gdzie składujemy soki i przygotowujemy do wysyłki do tych wszystkich firm, które potrzebują kreatywności. Proszę, oto „Bristol Blue”, dobry dla kampanii marketingowych online. A ten tutaj, nadaje się głównie dla kampanii reklamowych w telewizji. (…)
Te większe beczki skierowane są do przemysłu produkującego gry komputerowe i animacje 3D. Jak… Wallace i Grommit, wiesz, ta gra na PlayStation. (…) O, a tutaj testujemy nowe rodzaje. (…) Kreatywny biznes, tak, jest bardzo silny i będzie działał jeszcze przez wiele pokoleń.”
Po części sfinansowane przez: Creative Growers Association
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.