LG cały czas przekonuje wszystkich, iż nie tylko nie zamierza odpuszczać rynku mobilnego, ale chce na nim zdobyć poważna pozycję. Spory wpływ na te plany ma zapewne rosnąca pozycja Samsunga w sektorze smartfonów. Koreańskie firmy od dawna konkurują ze sobą, gdzie tylko mogą, więc sprzedaż „inteligentnych telefonów” jest dla LG ważna zarówno ze względów ekonomicznych, jak i z uwagi na prestiż. Ostatnio korporacja przypuściła nowy atak, a jednym z jego przejawów jest LG Intuition.
Smartfon pojawił się właśnie w ofercie operatora Verizon Wireless. Będzie to 5-calowe urządzenie (stosunek stron ekranu wynosi 4:3, a rozdzielczość 1024×768 pikseli) stworzone na bazie modelu Optimus Vu. Gadżet wyposażono m.in. w dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,5 GHz, 1 GB pamięci operacyjnej oraz dwie kamrey (główna 8 Mpix ze wsparciem dla wideo 1080p oraz przednia 1,3 Mpix). Wspomnieć należy także o modułach GPS, Wi-Fi, Bluetooth oraz NFC.
Gadżet współpracować będzie z platformą Android 4.0 (aktualizacji raczej nie ma się co spodziewać – u LG ta kwestia wygląda kiepsko) i wyposażono go we wsparcie dla sieci LTE. Za słuchawkę trzeba będzie zapłacić 200 dolarów w przypadku podpisywania umowy z operatorem na okres dwóch lat.
Jak widać, LG nie zamierza się ograniczać do rynków azjatyckiego i europejskiego – szuka też swojej szansy w USA. Tylko czy ten sprzęt ułatwi im zadanie? Ciężko mi w to uwierzyć.
Źródło: SlashGear
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.