Producent popularnych za oceanem komórek BlackBerry, czyli Research In Motion, planuje światową ekspansję. Niewykluczone, że w jej wyniku RIM dostrzeże istnienie naszego, niewielkiego kraiku, jak to niedawno stało się w przypadku HTC.
Po 12 latach wzrostu w dochodach i sprzedaży RIM, niektórzy z analityków mają wątpliwości, czy rynek amerykański wystarczy, by utrzymać się na powierzchni, zwłaszcza w kontekście niezbyt optymistycznych prognoz gospodarczych dla USA. Te obawy zostały spotęgowane w zeszłym miesiącu, gdy opublikowano raport zysków firmy, który okazał się daleko gorszy od oczekiwań.
Niewątpliwie, stało się tak w wyniku pojawienia się iPhone’u, a obecnie jego wersji 3G, jednak szefostwo firmy zaprzecza, by ten gadżet stanowił jakiekolwiek zagrożenie dla popularnych Berries. Niewątpliwie, produkty RIM, to komórki biznesowe – spośród 16 milionów użytkowników BlackBerry, aż 40% to małe i średnie firmy, bądź osoby w nich zatrudnione. Być może teraz RIM zainwestuje w swoją obecność także w takich krajach, gdzie Berry jest gadżetem co najmniej egzotycznym – jak Polska.
źródło: pcpro
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…