Do sprzedaży w tym świątecznym czasie trafia właśnie nowy smartwatch Apple Watch 9, w całkiem świątecznych barwach. Przy tej okazji Apple postanowił też uczynić pewien dobry uczynek.
Premiera nowych smartwatchy Apple Watch Series 9 miała miejsce już prawie trzy miesiące temu, a dziś dołącza do nich jeszcze jeden model.
Ten odróżnia się od pozostałych przede wszystkim designem – który nie jest jednak dla nas nowością. Mowa bowiem o zegarku z serii (PRODUCT) RED, którą Apple kontynuuje od lat.
Zegarek Apple Watch 9 w nowym wariancie
Od 2006 roku gigant współpracuje z firmą RED, aby wspierać Globalny Fundusz w walce z HIV/AIDS. Klienci wybierający produkty (PRODUCT)RED wspierają w ten sposób fundusz, który wykorzystuje wkład Apple na finansowanie programów dotyczących walki z rozprzestrzenianiem się HIV/AIDS w Afryce Subsaharyjskiej.
W tym roku to właśnie w grudniu debiutuje Apple Watch Series 9 (PRODUCT) RED. Już dziś kupimy go także nad Wisłą.
Apple Watch Series 9 (PRODUCT)RED kupimy u nas standardowo w dwóch rozmiarach – 41 lub 45 mm z paskiem sportowym. Koszt takiego zegarka to w naszym kraju minimum 2149 złotych za wersję 41 mm i od 2324 złotych.
Przy tej okazji pewnego rodzaju charytatywnej premiery, Apple dodaje też, że do 4 grudnia cały dochód z wybranych zakupionych w App Store aplikacji będzie przekazany fundacji na rzecz walki z HIV/AIDS.
Pieniądze zostaną przekazane fundacji m.in. gry kupimy nagrodzony przez Google MONOPOLY GO!, Gardenscapes czy EA Sports FC Mobile.
Zastanawiasz się nad zakupem Apple Watch Series 9? Sprawdź nasz test by dowiedzieć się, dla kogo będzie to dobra propozycja:
TEST | Apple Watch 9 po dwóch miesiącach. Nowości szukałem z lupą – nie znalazłem
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.