>
Kategorie: Newsy

Konto firmowe – jak banki walczą o klienta biznesowego?

Klient biznesowy to ważny odbiorca usług bankowych. Nic dziwnego, że instytucje finansowe walczą o niego na różnych polach, zachęcając do założenia rachunku bieżącego i skorzystania z dostępnych produktów dodatkowych. Portfel biznesowy jest niezwykle rozbudowany, a oprócz depozytów obejmuje też kredyty w kilku wariantach, terminale czy usługi kantoru walutowego. Zobacz, w jaki sposób banki zachęcają przedsiębiorców do wybrania ich oferty.

Artykuł sponsorowany

Założenie konta biznesowego przez Internet

Przedsiębiorcy, którzy wykażą zainteresowanie kontem firmowym i zaczną porównywać oferty przez Internet, będą mogli w ten sam sposób rachunek otworzyć i prowadzić. Możliwość założenia konta biznesowego online, zaledwie w kilka minut, to ogromna zaleta, którą docenią zwłaszcza najbardziej zapracowani:

  • wniosek o konto biznesowe możesz złożyć o dowolnej porze, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu,
  • nie musisz iść do oddziału banku – wszystkie formalności związane z aktywacją konta załatwiane są online/telefonicznie/korespondencyjnie,
  • zakładając konto firmowe przez Internet możesz od razu wnioskować o inne produkty, np. kartę płatniczą.

Jak widzisz, wystarczy kilka kliknięć oraz wprowadzenie podstawowych danych (imię i nazwisko właściciela firmy, NIP firmy, adres, adres email, numer telefonu, a także wyrażenie zgody na wykorzystanie i przetwarzanie tych danych przez bank), aby zostać właścicielem nowego rachunku firmowego.

Brak opłat za konto, a nawet premie po spełnieniu warunków

Już na etapie szukania konta dla swojej firmy przedsiębiorcy zwracają uwagę na to, jak atrakcyjna jest oferta. A o tym decyduje głównie to, czy jest ona bezpłatna. Firmy mogą obecnie oszczędzić na produktach bankowych, ponieważ wiele kont biznesowych jest darmowych (bezwarunkowo lub po spełnieniu jednego/kilku warunków podanych w regulaminie),

Jednak klienci biznesowi patrzą na oferty w perspektywie długofalowej. Co chcą zobaczyć? Nie tylko brak opłat za prowadzenie konta, ale też darmowe usługi dodatkowe, np. przelewy Elixir w aplikacji mobilnej, wpłaty czy wypłaty z bankomatów.

Czy to możliwe? Okazuje się, że tak, lecz trzeba dokładnie sprawdzić bankowe oferty, bo zmieniają się one dynamicznie, a wiele – tych najbardziej atrakcyjnych – jest ograniczonych czasowo

Praktyczne narzędzia, z których korzystają firmy

Nowoczesny biznes potrzebuje rozmaitych narzędzi, które ułatwiają planowanie i przeprowadzanie transakcji, rozliczanie zakupów, zarządzanie finansami, oszczędzanie, inwestowanie. Dlatego przedsiębiorca szuka banku, w którym uzyska wszechstronne wsparcie i dostęp do różnych opcji przydatnych w prowadzeniu firmy. Są to:

  • nowoczesne płatności telefonem i zegarkiem (Garmin Pay, fitbit pay),
  • rozliczenia w walutach obcych (przelewy SWIFT, SEPA, rachunki walutowe, karty walutowe),
  • darmowe wpłaty i wypłaty w placówkach, bankomatach,
  • terminale płatnicze do przyjmowania i przetwarzania transakcji kartowych,
  • obsługa dedykowanego doradcy biznesowego.

Czas to pieniądz – możliwość składania wniosków i obsługi kont online

Klienci biznesowi na co dzień borykają się z wieloma formalnościami, więc w banku chcą ograniczyć je do minimum. Chętnie zastępują dokumenty papierowe elektronicznymi, odważniej niż kiedykolwiek korzystają z bankowości online, która pozwala niemal całkowicie zrezygnować z osobistych wizyt w oddziale.

Co ważne, jako klienci konkretnego banku, zyskują szeroki dostęp także do oferty kredytowej. Oznacza to, że niemal w każdej chwili, jeśli tylko spełniają podstawowe warunki (dotyczące m.in. długości prowadzenia działalności i wysokości osiąganych obrotów, braku zadłużeń w US i ZUS), mogą złożyć wniosek kredytowy o:

  • kredyt w rachunku bieżącym,
  • kredyt pod wpływy z terminali płatniczych,
  • pożyczkę biznes,
  • kredyt inwestycyjny,
  • zielony kredyt na inwestycję w odnawialne źródła energii,

Łatwy i szybki dostęp do produktów kredytowych ma na celu poprawienie stabilności finansowej przedsiębiorstwa i zabezpieczenie jego płynności. Nawet, jeśli w tej chwili nie potrzebujesz dodatkowych środków, świadomość, że w przyszłości możesz się o nie ubiegać, daje Ci spokój i pozwala na odważniejsze działania oraz decyzje.

Obsługa zgodna z najlepszymi standardami – także wirtualna

Okazuje się, że dla klientów biznesowych, zaraz obok opłat za konto i dostępnych narzędzi oraz produktów finansowych, duże znaczenie ma standard obsługi. Przedsiębiorcy oczekują indywidualnego podejścia i dedykowanego opiekuna, gotowego do udzielania pomocy w oddziale lub/i online.

CABP dba o relacje z Klientem. Choć możliwości digitalowe są obecnie bardzo szerokie, oddaje do dyspozycji swoich doradców, którzy są w stałym kontakcie z klientem. Opieka doradcy biznesowego pozwala sprawnie zarządzać rachunkiem i produktami powiązanymi, a także na bieżąco śledzić zmiany w bankowości internetowej, regulaminach czy tabelach opłat.

Źródło: Artykuł sponsorowany

Akcja partnerska

Najnowsze artykuły

  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Apple wypłaci pieniądze za wadliwe baterie zegarków. To marne grosze

Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Takimi smartfonami zyskuje się sympatię ManiaKów. Długi czas pracy, czysty Android i nietuzinkowy wygląd

Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Operatorzy
  • T-Mobile

1000 GB na rok w prezencie od T-Mobile. Kto może skorzystać?

T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…

30 stycznia 2025
  • Android
  • Google
  • Newsy

Android 16 zmusi do tego każdą aplikację. Będziesz zachwycony

Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…

30 stycznia 2025
  • Huawei
  • Newsy
  • Wearables

Huawei chce wyposażyć smartwatch w zaskakujący element – i to ma sens

Huawei ma niecodzienny pomysł, który może się podobać! To smartwatch z czytnikiem odcisków palców, które…

30 stycznia 2025
  • Bankowość
  • Newsy

Nieprzyjemności w PKO BP. Sprawdź, jak się przygotować

Bank PKO BP informuje o pracach serwisowych i przerwie technicznej w najbliższych dniach. Warto o…

30 stycznia 2025