PKP Intercity udostępnia w aplikacji mobilnej nowe funkcje, które ułatwią życie wielu pasażerom. W ostatnim czasie polskie koleje mocno skupiają się na sprzedaży online – dla nas to świetna wiadomość. Będzie tylko lepiej.
PKP Intercity znów stawia na zmiany w aplikacji mobilnej. Te ucieszą kolejną grupę pasażerów często kupujących bilety online.
W aplikacji możliwe jest pobranie rezerwacji do biletów okresowych zakupionych w kasie biletowej, a także Kart Intercity. Do tej pory w takiej sytuacji podróżny musiał udać się do kasy lub pobrać rezerwację miejsca na stronie przewoźnika. Teraz uzyskuje miejscówkę dzięki kilku kliknięciom w aplikacji.
Dodatkowo dla posiadaczy Kart Intercity i biletów okresowych przewoźnik udostępnił w aplikacji opcję dokupienia biletu na przewóz roweru, psa i bagażu – i to się ceni.
PKP Intercity – sukces sprzedaży online
Jednocześnie PKP Intercity informuje o dalszym rozszerzaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami – to mieliśmy okazję obserwować pod koniec 2023 roku, kiedy to w aplikacji Jakdojade pojawiła się możliwość zakupu biletów Intericty.
W ubiegłym roku sprzedaliśmy dzięki aplikacji blisko 3 mln biletów o wartości przekraczającej 160 milionów złotych. To dla nas wyraźny sygnał, by dalej rozwijać ten kanał sprzedaży zdalnej.
Dlatego wprowadzamy kolejne ułatwienia dla podróżnych, tym razem w obszarze biletów miesięcznych i kart przeznaczonych dla firm. Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby pasażerów i staramy się do nich dostosować
– komentuje Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
Aplikację mobilną PKP Intercity w 2023 roku pobrano aż 1,1 miliona razy ze sklepów App Store i Google Play Store. Widać spore i dalej rosnące zainteresowanie Polaków tą kwestią.
Podwyżki cen Spotify w Polsce. Boleśnie drożeją WSZYSTKIE plany
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.