Większość obserwatorów rynku GSM zgadza się z założeniem, wedle którego po krótkiej zabawie skupiającej się wokół systemu Windows Phone 7/7.5, przyszła pora na przyspieszony kurs dorosłości, przefarbowanie się i daleko idące zmiany. Wydaje się, że kolejnym krokiem dla korporacji z Redmond ma być rebranding flagowego sklepu z aplikacjami.
Żegnaj Marketplace, witaj Windows Phone Store, tak pokrótce można podsumować rewolucję w nazewnictwie, na jaką zdecydował się Microsoft. Godnym odnotowania jest fakt, że wraz ze zmianą nazwy, firma pokusiła się o zaprezentowanie swoim użytkownikom kilku nowych funkcji. Zmiany dotknęły domyślnej wyszukiwarki, pojawiła się także lista „Top Free”, czyli najlepszych, darmowych aplikacji dostępnych dla posiadaczy mobilnych okienek, dla tych z bardziej zasobnym portfelem, udostępniona została lista najlepszych płatnych „apek”.
W tej chwili nic nie wiadomo na temat ewentualnych promocji i obniżek cenowych popularnych aplikacji. Na taki zabieg zdecydowało się Google, podczas słynnego już (i dla wielu, dalej wątpliwego w swojej logice) rebrandingu Android Marketu na Google Play. Może i tym razem Microsoft pozytywnie zaskoczy swoich użytkowników? 😉
źródło: bgr.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.