Biedronka i Lidl stoczyły dziś prawdziwą walkę o serca Polaków, kusząc ich coraz tańszymi (a ostatecznie nawet darmowymi!) pączkami na Tłusty Czwartek. Gdy już wydawało się, że to koniec tego starcia na dziś, Biedronka znowu zaczęła wysyłać SMS-y do Polaków.
Całkiem niedawno pisałem o tym, że Biedronka wysłała nietypowy SMS do swoich klientów w Polsce, mocno zaczepiając w nim konkurencyjną sieć dyskontów Lidl.
Później obaj rywale na różne sposoby się przekomarzali, a apogeum tego zjawiska nadeszło w Tłusty Czwartek. Ceny pączków w tych dyskontach spadały i spadały, aż w Lidlu dało się je dostać za darmo bez żadnych warunków. No dobra, nie do końca, bo to były pączki wegańskie, które okazały się nie do końca wegańskie
Tak czy inaczej, starcie Biedronki i Lidla w Tłusty Czwartek wydawało się już ostatecznie zakończone, ale….
Biedronka: Koszyk Faktu zawiera błąd, jesteśmy tańsi od Lidla
… Polacy zaczęli otrzymywać kolejnego SMS-a od Biedronki o następującej treści:
Tym razem Biedronka twierdzi, że Koszyk Faktu zawiera błąd w cenie schabu, więc ostatecznie to koszyk Biedronki jest tym najtańszym. Resztę treści widzisz na zrzucie ekranu powyżej.
Przepraszam, ale nie chce mi się tego wszystkiego weryfikować. Znacznie ciekawsze jest to, że sieć znowu zaczyna żyć tematem wojny podjazdowej między Biedronką a Lidlem.
Aż zaczynam się zastanawiać, czy obie firmy przypadkiem się nie dogadały. Ta rywalizacja wydaje się jakaś taka dziwnie pocieszna, a szum wokół Biedronki i Lidla jest większy niż kiedykolwiek wcześniej.
Jeśli jest inaczej i Biedronka z Lidlem postanowiły popuścić hamulce, to zachęcam do zakupienia popkornu w ulubionym sklepie i poczekanie na dalszy rozwój wypadków 😉
Lidl odpowiada Biedronce: nasz konkurent wprowadza w błąd, jesteśmy tańsi
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.