Polacy nie od dziś bardzo chętnie wybierają zegarki Huawei – w ostatnich miesiącach seria Huawei Watch GT 4 zdobyła ponadprzeciętne uznanie. Od premiery minęło kilka miesięcy, a już sprzedano ponad 50 000 egzemplarzy.
Huawei Watch GT 4 to smartwatch, który globalnej premiery doczekał się już kilka miesięcy temu. Okazuje się, że Polacy bardzo upodobali sobie ten model. W ciągu pięciu miesięcy od jego premiery nad Wisłą wybrało go już aż 50 tysięcy Polaków!
Do wyboru w tej serii mamy aż 7 wariantów zegarka do wyboru, w tym 4 z większą kopertą w rozmiarze 46 mm i 3 wersje z mniejszą, o średnicy 41 mm. Każdy znajdzie tu coś dla siebie i ta opcja bardzo przypadła nam do gustu.
Zainteresowanie rozłożyło się tu niemal po równo. Na modele z kopertą 41 mm przypadło 48% sprzedanych egzemplarzy serii GT4, a modele 46 mm stanowią pozostałe 52%.
Najpopularniejszymi modelami spośród tych mniejszych, były wersje Elegant – 62% i Classic – 31%, a dla koperty w rozmiarze 46 mm były to wersje Active – 60% i Classic – 22%.
Fakt, że aż 50 000 Polek i Polaków zdecydowało się na zakup smartwatchy Huawei z serii WATCH GT4 jest dla nas ogromnym powodem do dumy. Debiut nowego modelu błyskawicznie przełożył się na rynkowy sukces, a także uzupełnił naszą ofertę i pozwolił nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
– komentuje swój sukces Huawei.
To nie koniec dobrych dla producenta wieści. W 2023 roku firma zanotowała aż 25-procentowy wzrost sprzedaży zegarków z segmentu premium w porównaniu do 2022. Względem roku 2021 wzrost ten jest aż 2,5-krotny.
Najbardziej popularnymi smartwatchami Huawei w naszym kraju w 2023 roku była seria HUAWEI WATCH GT3, która sprzedała się w aż 95 tysiącach egzemplarzy. Od premiery serii w październiku 2021 smartwatche te Polacy wybrali aż 200 tysięcy razy.
Aż 58% z nich to wersje 42 mm (ponad 55 tysięcy sztuk). Wersję w rozmiarze 46 mm wybrało 42% kupujących
Na drugim miejscu wśród najchętniej kupowanych smartwatchy Huawei w Polsce znalazł się Huawei WATCH Fit 2 z ponad 70 tysiącami nabywców. Większość kupujących w tym przypadku także stanowiła płeć piękna.
Najpopularniejszą wersją, kupioną przez 59% osób, był zegarek w wersji Active w kolorze różowym. Wersja Active w kolorze czarnym zebrała 31% w sprzedaży.
W ubiegłym roku Polacy najchętniej kupowali zegarki w grudniu – najpewniej na prezenty dla swoich bliskich. Wtedy też sprzedano aż 20 tysięcy smartwatchy z serii Huawei WATCH GT4, z czego 53% przypadło na wersję z mniejszą kopertą w rozmiarze 41 mm.
W grudniu także prawie 20 tysięcy osób po raz pierwszy sparowało swój smartfon z zegarkami z serii WATCH GT3, z czego większość – 60%, przypadło na wersję damską. Grudniowe podium zamyka model Huawei WATCH Fit 2, który znalazł w tym miesiącu ponad 17 tysięcy nabywców.
https://www.gsmmaniak.pl/1442681/test-huawei-watch-gt-4-46-mm-elite/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…