>
Kategorie: Newsy OnePlus Telefony

Ten smartfon jest gorszy, niż twierdził producent. Nie chcesz go? Możesz oddać lub zgarnąć rekompensatę

OnePlus 12R jest gorszy, niż obiecywał producent. Firma wprowadziła klientów w błąd, aby temu zadośćuczynić, rozdaje prezenty. Co takiego można dostać od OnePlusa?

OnePlus pojawił się wczoraj na wielu nagłówkach, a to w związku z wpadką producenta w modelu OnePlus 12R. Okazało się bowiem, że smartfon ten oferuje gorszą specyfikację, niż informował producent.

Dokładniej chodzi o szybką pamięć UFS 4.0, która miała znaleźć się na wyposażeniu smartfona. Okazało się jednak, że mamy do czynienia z nieco wolniejszą pamięcią UFS 3.1 (choć wciąż bardzo dobrą, co warto w tym miejscu zaznaczyć)

OnePlus Polska w oficjalnym komunikacie przeprosił za wprowadzenie w błąd. Już wczoraj firma poinformowała, że szykuję rekompensatę dla klientów. Dziś poznaliśmy szczegóły.

OnePlus 12R z gorszą pamięcią. Jest rekompensata

Oto cała treść oświadczenia marki:

13 lutego jako marka OnePlus poinformowaliśmy o błędzie w komunikacji specyfikacji pamięci w modelu OnePlus 12R.

Klienci, którzy zakupili OnePlus 12R wykorzystujący pamięć UFS 3.1, mogą nadal cieszyć się wszystkimi nowymi funkcjami Trinity Engine takimi jak szybsze niż kiedykolwiek uruchamianie i utrzymywanie aplikacji działających w tle do 72 godzin.

OnePlus 12R, działający z pamięcią UFS 3.1 otrzymał certyfikat TUV SUD i – nadal ma certyfikat gwarantujący płynne działanie przez 48 miesięcy.

W imieniu całego zespołu OnePlus, przepraszamy za błąd i niedogodności związane z sytuacją. Jako rekompensatę każda osoba, która nabyła telefon OnePlus 12R, może otrzymać plecak OnePlus o wartości 499 zł.

fot. OnePlus

Co trzeba zrobić, aby otrzymać plecak?

Jeśli klient zdecyduje się zachować swój smartfon, powinien w tym celu napisać maila na adres reklamacje@promocje-oneplus.pl, załączając dowód zakupu i numer IMEI urządzenia wraz z adresem do wysyłki plecaka.

Rekompensaty będą realizowane do 7 dni roboczych. Dotyczą one modelu OnePlus 12R pochodzącego wyłącznie z polskiej dystrybucji.

Co z tymi klientami, których nie satysfakcjonuje takie rozwiązanie? Ci, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mają prawo do odstąpienia od umowy.

OnePlus bije się w pierś i szybko przyznaje do błędu. Trzeba tu docenić postawę producenta, który nie utrudnia procesu zwrotu smartfona. Jeśli słabsza pamięć nie jest jednak dla Ciebie tak istotnym elementem, by żegnać się z OnePlusem 12R, przy okazji możesz zgarnąć plecak – choć może nie najpiękniejszy, zawsze się przyda 😉

https://www.gsmmaniak.pl/1471095/android-auto-asystent-google-problem-nie-dziala/

Źródło: informacja prasowa


Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Apple wypłaci pieniądze za wadliwe baterie zegarków. To marne grosze

Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Takimi smartfonami zyskuje się sympatię ManiaKów. Długi czas pracy, czysty Android i nietuzinkowy wygląd

Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…

30 stycznia 2025
  • Newsy
  • Operatorzy
  • T-Mobile

1000 GB na rok w prezencie od T-Mobile. Kto może skorzystać?

T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…

30 stycznia 2025
  • Android
  • Google
  • Newsy

Android 16 zmusi do tego każdą aplikację. Będziesz zachwycony

Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…

30 stycznia 2025
  • Huawei
  • Newsy
  • Wearables

Huawei chce wyposażyć smartwatch w zaskakujący element – i to ma sens

Huawei ma niecodzienny pomysł, który może się podobać! To smartwatch z czytnikiem odcisków palców, które…

30 stycznia 2025
  • Bankowość
  • Newsy

Nieprzyjemności w PKO BP. Sprawdź, jak się przygotować

Bank PKO BP informuje o pracach serwisowych i przerwie technicznej w najbliższych dniach. Warto o…

30 stycznia 2025