Żabka pomoże Ci naprawić smartfona. Uszkodzony ekran, niedziałający port ładowania czy zalanie? Wszystko to załatwisz parę kroków od domu, a do tego możesz dostać też telefon zastępczy.
Żabka nie raz zaskoczyła nas już nowościami w sklepach. Największymi są oczywiście sklepy bezobsługowe Nano, roboty przygotowujące hot-dogi czy Żabka w wersji Drive Thru. Zielony sklep stale przygotowuje jednak także mniejsze nowości dla naszej wygody.
Tak jest tym razem. Chodzi o wygodę i ekologię. Sieć sklepów donosi, że podjęła współpracę z firmą Digital Care. Od dziś, tj. środy 13 marca klienci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego.
Usługę można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym ze sklepów sieci.
W ten sposób Żabka pomaga nam uwolnić czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić. Brzmi to całkiem przekonująco.
Według GUS, ze smartfona korzysta 76% mieszkańców Polski, czyli 28 milionów. Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022, aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 milionów uszkodzeń rocznie. […]
3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz, a 44% badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.
– czytamy w informacji prasowej.
Żabka naprawi Ci smartfona. Jak skorzystać?
Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu zamienników.
Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej.
Oferta obejmuje m.in. wymianę zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu.
Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, możemy nadać paczkę w Żabce, a następnie otrzymujemy ekspertyzę i finalny kosztorys.
Naprawa zajmie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zapłaty. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.
Więcej szczegółów na temat oferty znajdziesz na tej stronie internetowej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.