Żabka pomoże Ci naprawić smartfona. Uszkodzony ekran, niedziałający port ładowania czy zalanie? Wszystko to załatwisz parę kroków od domu, a do tego możesz dostać też telefon zastępczy.
Żabka nie raz zaskoczyła nas już nowościami w sklepach. Największymi są oczywiście sklepy bezobsługowe Nano, roboty przygotowujące hot-dogi czy Żabka w wersji Drive Thru. Zielony sklep stale przygotowuje jednak także mniejsze nowości dla naszej wygody.
Tak jest tym razem. Chodzi o wygodę i ekologię. Sieć sklepów donosi, że podjęła współpracę z firmą Digital Care. Od dziś, tj. środy 13 marca klienci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego.
Usługę można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym ze sklepów sieci.
W ten sposób Żabka pomaga nam uwolnić czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić. Brzmi to całkiem przekonująco.
Według GUS, ze smartfona korzysta 76% mieszkańców Polski, czyli 28 milionów. Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022, aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 milionów uszkodzeń rocznie. […]
3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz, a 44% badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.
– czytamy w informacji prasowej.
Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu zamienników.
Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej.
Oferta obejmuje m.in. wymianę zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu.
Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, możemy nadać paczkę w Żabce, a następnie otrzymujemy ekspertyzę i finalny kosztorys.
Naprawa zajmie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zapłaty. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.
Więcej szczegółów na temat oferty znajdziesz na tej stronie internetowej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…