Żabka pomoże Ci naprawić smartfona. Uszkodzony ekran, niedziałający port ładowania czy zalanie? Wszystko to załatwisz parę kroków od domu, a do tego możesz dostać też telefon zastępczy.
Żabka nie raz zaskoczyła nas już nowościami w sklepach. Największymi są oczywiście sklepy bezobsługowe Nano, roboty przygotowujące hot-dogi czy Żabka w wersji Drive Thru. Zielony sklep stale przygotowuje jednak także mniejsze nowości dla naszej wygody.
Tak jest tym razem. Chodzi o wygodę i ekologię. Sieć sklepów donosi, że podjęła współpracę z firmą Digital Care. Od dziś, tj. środy 13 marca klienci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego.
Usługę można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym ze sklepów sieci.
W ten sposób Żabka pomaga nam uwolnić czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić. Brzmi to całkiem przekonująco.
Według GUS, ze smartfona korzysta 76% mieszkańców Polski, czyli 28 milionów. Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022, aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 milionów uszkodzeń rocznie. […]
3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz, a 44% badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.
– czytamy w informacji prasowej.
Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu zamienników.
Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej.
Oferta obejmuje m.in. wymianę zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu.
Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, możemy nadać paczkę w Żabce, a następnie otrzymujemy ekspertyzę i finalny kosztorys.
Naprawa zajmie maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zapłaty. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.
Więcej szczegółów na temat oferty znajdziesz na tej stronie internetowej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świeżo zaprezentowany vivo Y300 5G jednak nie jest taki zły, jak twierdziły przecieki. Okazuje się,…
Czy jest coś lepszego niż dobry telefon w świetnej cenie? Tak, aż trzy świetne modele…
OPPO zaprezentowało harmonogram wdrażania aktualizacji do ColorOS 15 z Androidem 15. Jeżeli posiadasz jego smartfon,…
Klienci PKO BP po raz kolejni są wprowadzani w błąd. To z kolei może prowadzić…
Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…