Spotify testuje nowości – teraz chce nas… uczyć. Na platformie zaczynają bowiem pojawiać się specjalne kursy wideo, nie tylko o muzyce.
Spotify to najpopularniejszy serwis streamingowy z muzyką, jednak od pewnego czasu na platformie zaczęły pojawiać się też wideo. Na Spotify możemy obejrzeć wybrane teledyski, a także oglądać podcasty także z wizją. To jednak nie koniec pomysłów firmy na to, jak rozwijać sekcję wideo w swojej aplikacji.
Kursy wideo – trwają testy w Spotify
Jak donosi Spotify, w aplikacji pojawią się niedługo kursy online w formie wideo. W Wielkiej Brytanii już rozpoczęły się testy nowości. Firma we współpracy z BBC Maestro, PLAYvirtuoso, Skillshare i Thinkific chce udostępniać nam edukacyjne treści wideo. Filmy podzielono na cztery kategorie:
- tworzenie muzyki,
- kreatywność,
- nauka o biznesie,
- zdrowy tryb życia.
Podwyżki cen Spotify w Polsce. Boleśnie drożeją WSZYSTKIE plany
Testowanie edukacyjnych kursów wideo w Wielkiej Brytanii pozwoli nam odkryć ekscytujące możliwości lepszego zaspokajania potrzeb naszych użytkowników, którzy realnie interesują się nauką. Wielu z nich codziennie słucha podcastów oraz audiobooków w ramach swoich fascynacji edukacyjnych, a my wierzymy, że ta wysoce zaangażowana społeczność będzie zainteresowana dostępem do jakościowych treści i kupowaniem ich od twórców kursów wideo.
– dodaje Babar Zafar, wiceprezes ds. rozwoju produktów w Spotify
Na koniec najgorsza wiadomość. Jeśli myślisz, że z kursów skorzystasz za darmo, to grubo się mylisz. Ceny w testowanej usłudze w Wielkiej Brytanii zaczynają się od 20 funtów za kurs, a kończą się na 80, co daje nam kwoty od 100 do nawet 400 złotych.
Spotify będzie musiał bardzo się postarać, aby rozpromować swoją nowość i trafić do odpowiedniej grupy docelowej, szukającej takich treści. W innym wypadku bardzo łatwo może stać się niewypałem
Cyberpunk 2077 za darmo! Jedyna taka okazja, tylko w tym tygodniu
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.