Gmail wzbogaci się o funkcję, która jeszcze bardziej zadba o porządek w wiadomościach mailowych. Teraz Google sam zdecyduje za nas, które są dla nas najbardziej priorytetowe.
Google dorzuca do poczty Gmail kolejne nowości, które pozwolą nam zachować większy porządek w przychodzącej do nas korespondencji.
Wszyscy wiemy, jaki bałagan potrafi zrobić się na naszej skrzynce mailowej, gdy tylko na chwilę przestaniemy dbać tam o porządek. Ważne maile przeplatają się wtedy z newsletterami i zupełnie niepotrzebnymi wiadomościami.
Gmail sam zacznie zarządzać mailami reklamowymi
Z pomocą przychodzi Gmail – nowa funkcja opracowana przez Google o nazwie „Zarządzaj subskrypcjami”, pozwoli nam właśnie na zarządzanie subskrypcjami e-mailowymi, tak, by nie ominęły nas żadne kluczowe treści.
Nowa funkcja ma sama segregować newsletterowe e-maile według określonych przez nas kryteriów. Poczta ma być w stanie sama zidentyfikować wiadomości mniej ważne, czy też promocyjne, oraz odpowiednio je klasyfikować.
Gmail będzie podobno segregować nadawców wiadomości według tego, jak często wysyłają do nas maile. Po lewej stronie poczty znajdziemy nową zakładkę, w której odczytamy maile w kilku kategoriach ilościowych. Będą tam znajdować się te od nadawców, którzy wysłali nam mniej niż 10 wiadomości, 10 do 20 maili, czy ponad 20 maili w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Nowość nie trafiła jeszcze do użytkowników, bo Google stale nad nią pracuje. Powinna jednak pojawić się na naszych skrzynkach już w najbliższych miesiącach.
Przypominam także, że w tym roku w Gmail pojawiła się wygodna funkcja, która pozwala nam rezygnować z subskrypcji i newsletterów bez konieczności poszukiwania przycisku rezygnacji – teraz znajduje się on na samej górze wiadomości. Możemy też anulować wszystkie newslettery jednym przyciskiem:
Za ten przycisk w Gmail podziękujesz Google. Oszczędzi Ci kupę czasu
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.