Źródło: yousafbhutta z Pixabay
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży je też wtedy, gdy pauzujesz wideo. Firma już chwali się sukcesami, jakie przynosi im to rozwiązanie.
Reklamy na YouTube bywają irytujące – ten stan rzeczy tylko pogarsza się wraz z biegiem lat, bo Google stara się przecież dostarczyć nam ich coraz więcej, najróżniejszymi sposobami.
Jednocześnie walczy z blokerami reklam, w tym najpopularniejszym AdBlockiem, z których chętnie korzystało wielu użytkowników platformy. Ostatnio zablokował nawet możliwość oglądania materiałów bez reklam w aplikacjach firm trzecich:
Okazuje się, że w niedługim czasie reklam może jeszcze przybyć nam na platformie i niestety nie umknie to naszej uwadze. W rozmowie Alphabet dotyczącej wyników finansowych Google, Philipp Schindler, starszy wiceprezes i dyrektor ds. biznesowych w Google pochwalił się, że najnowszy eksperyment reklamowy okazał się dla firmy sporym sukcesem.
Ten zakłada oczywiście wprowadzenie jeszcze większej porcji reklam – tym razem w nowym miejscu.
fot. youtube premium
W pierwszym kwartale zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie wprowadzeniem pilotażowego wyświetlania reklam po zapauzowaniu wideo na telewizorach Smart TV – nowego, niezakłócającego formatu reklam, który pojawia się, gdy użytkownicy wstrzymują swoje treści organiczne
– zauważył Philipp Schindler.
Wszystko wskazuje więc na to, że Google przygotowuje nas do nowego formatu reklam, który niebawem może pojawić się u wszystkich użytkowników YouTube.
Schindler stwierdził także, że reklamy w YouTube pojawiające się po zapauzowaniu materiału, „przynoszą dobre wyniki w zakresie rozwoju marki” i „uzyskują od reklamodawców wyższe ceny”.
Nie wiadomo jednak dokładnie, jak miałyby one działać – na przykład, czy byłoby możliwe w jakikolwiek sposób ich pominięcie, czy też pojawią się tylko na telewizorach, czy we wszystkich wariantach platformy – w wersji desktopowej i aplikacji mobilnej.
Takie działanie Google wcale nie dziwi. Już dawno przyzwyczaił nas, że wciśnie reklamy, gdzie tylko się da. Jeśli chcemy się ich pozbyć, możemy zainwestować w subskrypcję Premium, której koszt w naszym kraju to 25,99 złotych miesięcznie.
Możemy zdecydować się też na wariant rodzinny za 46,99 złotych. Opcja student jest najkorzystniejsza – płacimy 14,99 złotych miesięcznie.
https://www.gsmmaniak.pl/1486973/falszywe-wiadomosci-zglosisz-na-whatsapp-cert-polska/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
vivo Y300 Pro+ zadebiutował oficjalnie. Kosztuje mniej niż 1000 złotych, ma baterię 7300 mAh, flagowy…
Apple szykuje sporą aktualizację iOS, w której to aplikacja Zdrowie stanie się naszym podręcznym lekarzem.…
Pewnie nie brakuje użytkowników, którzy kupili Samsunga Galaxy A55 ze względu na długie aktualizacje. Może…
Amazon podobnie jak Epic Games lubi robić graczom niespodzianki. Te nierzadko trzymają wysoki poziom –…
Wygląda na to, że tego lata seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje na półkach sklepowych.…
Santander, jak to ma ostatnio w zwyczaju, wystosował kolejny już bardzo ważny komunikat do wszystkich…