>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Spotify leci w kulki. Zabiera funkcję, która była za darmo

Spotify w darmowej wersji staje się uboższy, niż dotychczas. Serwis powoli usuwa funkcję, która do tej pory dostępna była bez opłat.

Spotify na początku tego roku zdenerwowało Polaków. W styczniu najpopularniejszy serwis streamingowy zapowiedział bowiem podwyżki cen, które weszły w życie w kwietniu. Ceny wzrosły o kilka złotych w każdym planie:

  • plan Premium Individual – 23,99 złotych (drożej o 4 złote, wcześniej 19,99 złotych),
  • plan Premium Student – 12,99 złotych (drożej o 3 złote, wcześniej 9,99 złotych),
  • plan Premium Duo – 30,99 złotych (drożej o 6 złotych, wcześniej 24,99 złotych),
  • plan Premium Family – 37,99 złotych (drożej o 8 złotych wcześniej 29,99 złotych).

Źródło: Spotify

Spotify dał nam chwilę na przełknięcie tej niezbyt przyjemnej informacji, ale wciąż nawet słowem nie zająknął się na temat wprowadzenia jakości Hi-Fi, na którą użytkownicy czekają już latami.

Choć w sieci stale pojawiają się kolejne doniesienia, jakoby plan z wyższą jakością dźwięku miał pojawić się już całkiem niedługo, wciąż niecierpliwie na niego czekamy.

Zamiast zaproponować nam coś nowego, Spotify stawia jednak na… obcięcie usługi, która do tej pory dostępna była za darmo.

Spotify usuwa teksty piosenek w darmowej wersji

Okazuje się, że użytkownicy planu darmowego mają teraz problem z korzystaniem w aplikacji z funkcji karaoke, czyli po prostu wyświetleniem w niej tekstu piosenki.

Teksty piosenek zaczęły pojawiać się w Spotify już w 2022 roku, ale do tej pory serwis udostępniał je dla każdego – niezależnie, czy płacił za plan Premium, czy korzystał z wersji Free.

fot. gewoon_Midas

Jak mieć Spotify za darmo? Teraz skorzystasz aż przez 3 miesiące

Część użytkowników widzi komunikat o wyczerpaniu liczby darmowych wyświetleń tekstów piosenek. W ten sposób Spotify chce chyba zachęcić szersze grono użytkowników do wybrania płatnej wersji aplikacji – obawiam się, że może skończyć to się tak, że zirytowani użytkownicy wybiorą inny serwis.

Tym bardziej, że swoje niezadowolenie tym faktem wyraziło na forum Reddit wielu użytkowników.

Podobną strategię ma YouTube, który od lat dodaje coraz więcej reklam w coraz bardziej niespodziewanym miejscach. Teraz chce, aby wyświetlały się nawet po zapauzowaniu materiału:

https://www.gsmmaniak.pl/1487300/youtube-reklamy-pauza-wideo-telewizory/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Google
  • Testy
  • Wearables
  • Wiadomość dnia

Test Google Pixel Watch 3. Czy warto go kupić w 2025 roku?

Czy Google Pixel Watch 3 wreszcie dorównuje konkurencji? Ulepszono design, baterię i fitness, ale czy…

16 lutego 2025
  • Promocje

To Hack and Slash, który skradnie całe Twoje serce. Teraz jest tak tani, że na pewno mu nie odmówisz

Taniutki Hack and Slash skradnie całe twoje serce. Kusi on nie tylko ciekawą rozgrywką, ale…

16 lutego 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Mini, ale z bakiem jak z Range Rovera. OnePlus bie rekordy w kompaktowym flagowcu

OnePlus 13 Mini z baterią 6000 mAh to kpina w kierunku Apple. Kompaktowy flagowiec ma…

16 lutego 2025
  • Newsy
  • Samsung
  • Wearables

Tego jeszcze nie grali: Ćwicz i wysypiaj się, a Samsung wyśle Cię na Fidżi

Samsung zaprasza do rywalizacji – startuje właśnie konkurs „Pary w RINGu”, a do wygrania są…

16 lutego 2025
  • Heyah
  • Newsy
  • T-Mobile

Szybka akcja: T-Mobile i Heyah na kartę podwajają gigabajty

Operatorzy T-Mobile i Heyah w ofercie na kartę w najnowszej promocji podwajają gigabajty za doładowania.…

16 lutego 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Wiadomość dnia
  • Xiaomi

Xiaomi 15 (Ultra) z globalną datą premiery. To już kwestia dni

Xiaomi potwierdza globalną datę premiery flagowych smartfonów Xiaomi 15 i Xiaomi 15 Ultra. Zapisz tę…

16 lutego 2025