Jeśli jesteś klientem/klientką Alior Bank i masz problem z dostępem do swojego konta czy aplikacji, to mam złą wiadomość: doszło do awarii. Raporty o problemach ze strony klientów banku w Polsce liczone są już w tysiącach. Jak Alior Bank skomentował tę sprawę?
Wielu klientów Alior Bank w Polsce od kilkudziesięciu minut zgłasza problemy z dostępnością do swoich pieniędzy. Nie działają zarówno aplikacja, jak i serwis internetowy banku. Zgłoszenia na Downdetector liczone są już w tysiącach, a media społecznościowe banku pełne są komentarzy ze strony niezadowolonych użytkowników.
Jak wspomniałem, do banku nie da się w żaden sposób zalogować. Jak wygląda problem, widzisz na obrazku poniżej:
Klienci banku zdążyli już sprawdzić, że nie ma żadnych problemów z płaceniem kartą w sklepach. Normalnie działają także płatności kodem BLIK. Co ważne, przedstawiciele Alior Bank wiedzą już o sprawie. Prace nad naprawieniem awarii trwają, Pani Aleksandra z obsługi social mediów prosi o spróbowanie logowania później.
Aktualnie nie mamy informacji co do tego, jak długo potrwa awaria w Alior Banku. Warto więc obserwować sytuację na bieżąco. Gdy coś się zmieni lub wyjaśni, wpis zostanie zaktualizowany.
Źródło: Downdetector, Facebook, Twitter (1, 2)
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.